Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-03 19:23:54

周海媚去世|林家棟對昔日拍檔猝逝感難過 談合演《大鬧廣昌隆》滿懷回憶

分享:
林家棟

林家棟今日宣傳新片,談到昔日拍檔周海媚猝逝深感難過。 (陳奕釗攝)

由麥啟光執導的2024農曆新年賀歲片《臨時劫案》,三位主角郭富城、林家棟和任賢齊,今日聯同林雪、ANSONBEAN、曾比特、王頌茵(Kathy仔)、孫佳君、張松枝及符家浚現身將軍澳靚次伯紀念中學,為新片舉行財神送庫記者會。

是次活動安排有份演出的符家俊扮成財神出場,記者會結束及玩完一輪遊戲後,三位主角郭富城、林家棟和任賢齊一同受訪。由林家棟夥拍周海媚主演的1996年經典劇集《大鬧廣昌隆》,隨住周海媚(海味)上月11日猝逝而再度重播,周海媚在劇中扮演女鬼「小芙蓉」一角相當經典,家棟提起舊拍檔周海媚,他表示:「當然係難過,因為始終係我第一次喺電視能夠擔綱做主角嘅位置就係拍住佢(周海媚),仲有當時佢已經係一個好多少男少女嘅偶像,能夠拍到佢係榮幸,同埋好開心,佢喺現場好講得笑,好多回憶番晒嚟。」林家棟與周海媚最後一次見面已是幾年前,當時是開工接受訪問,指對方當時狀態仍好OK,希望她能夠安息。

劉德華曾見家棟女友

另外,林家棟最近宣傳另一電影《潛行》時,自爆只有劉德華見過他其中一任女友,家棟說:「係,不過好多年前,事實係唯一一個我會帶佢出嚟食飯。」直認只有華仔一個圈中人見過其舊愛。

《大鬧廣昌隆》 《大鬧廣昌隆》 周海媚代表作《大鬧廣昌隆》,由梅艷芳唱出主題曲《抱緊眼前人》。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受