Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-17 20:33:39

命案|林家棟自爆仰天笑住喊足5分鐘超辛苦 驚訝導演鄭保瑞全剪走

分享:

林家棟與Lokman合作《命案》,二人坦言曾因某些場口重覆拍了幾十takes。

由林家棟及MIRROR隊長楊樂文(Lokman)主演的《命案》今日舉行首映禮,監製及編劇游乃海、監製朱淑儀、導演鄭保瑞、編劇李春暉聯同有份參演的吳廷燁、陳湛文、伍詠詩、黃文慧、黃呈欣、陳佩思等均有出席。

家棟受訪時稱與導演鄭保瑞多次合作,但今次是頗具挑戰的一次,「一嚟未有劇本,好多術語又要練,情緒上係100分鐘入面有90分鐘都係唔正常,好似一個瘋人講正常話。」他稱因為去到現場才收到劇本,自己又不太清楚前文後理,又要時間梳理,因此埋位時很大壓力,加上今次角色似是很瘋癲,但又會正常說話,所以這次是考牌作。

林家棟很想問導演鄭保瑞(中)是否有童年陰影,因為其作品都很壓抑。

Ad Block

重拍53次感氣餒

導演鄭保瑞曾透露其中一場天台戲拍了53次,家棟稱當時拍得很氣餒,「應該係ending嗰場,因為大家都唔係好滿意,我都拍到好洩氣,不停咁重拍,又唔係一日拍晒,我都拍到聲沙,要休息幾日再嚟過,過程係好辛苦。依家出嚟嘅版本應該係最好。」

盼導演公開特別版本

家棟坦言今次重拍53次是破了自己的紀錄,並稱導演拍了多個結局版本,其中一個版本是他望完花後,仰天笑住哭5分鐘,奈何導演最後棄用這個版本,令他大感難過,然而亦會明白導演為何會有這樣的決定,希望日後導演可以公開這個版本讓觀眾看。

他又直言今次電影講天命是很大的課題,自己也拍到像洩氣公仔,但一直努力希望令到導演收貨。問到有否因為今次拍攝令自己情緒出問題,家棟說︰「其實收到鄭保瑞電話已經唔正常,鄭保瑞搵你都唔慌正常,我都成日問鄭保瑞係咪有童年陰影,成日拍埋啲咁爆嘅戲。」

即睇林家棟訪問

Ad Block

同場加映ERROR賣萌支持

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受