Ad Block Ad Block
娛樂
2023-02-07 22:26:42

唔離婚住|張致恒老婆又爆seed 無懼Steven黑歷史被揭揚言無錢還

分享:
唔離婚住|張致恒老婆又爆seed 無懼Steven黑歷史被揭揚言無錢還

張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯)的關係撲朔迷離,雯雯多次發表疑似離婚的宣言。今日她在社交平台的限時動態以長文大談還錢、Steven人格,更表示大家公開Steven的黑材料不會影響她,只是對方一樣沒有工作,也不會有錢還,並自稱若真的離婚有很多原因,並不會是旁人說的原因。換言之,Steven與雯雯暫時不打算離婚。

雯雯不時強調自己會離婚。

Ad Block

自己條路自己揀

雯雯在長文多次以「老公」稱呼Steven,並稱自己沒有錢代老公還錢,坦言自己跟對方相處了十幾年,很清潔對方的人格,並指就算有人向她爆料稱老公出軌,對她來說沒有影響,坦言「就算係事實,其實對我都冇乜影響,我相信目前嘅我唔會因為呢啲咁嘅嘢而影響到我嘅生活,又或者情緒。」更著大家如欲想曝光關於Steven的事「即管可以做」。她說︰「不過,你哋公開,佢冇工作,一樣,不會有錢俾你哋,你哋話希望將所有嘅事實放喺我心裡面,其實冇咁嘅必要,我選擇而定嘅路,我就要自己去承受。」

她又指若大家的目的是想他們離婚,「我已經有我嘅路行,若果我真係要離婚,我諗我可以有好多原因,但係一定唔會係因為一個又一個嘅你哋嘅故事。」

雯雯的IG限時動態。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受