Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-22 21:45:50

外父被林作要求驗DNA 鄭嘉穎:無聊!

分享:
HK ENT

Grace明天生日,鄭嘉穎稱已準備禮物。

林作早前見陳凱琳孖生細佬Derek,父親節分享父子合照,於是提出以鍾培生給他的100萬,要求Derek與陳父驗DNA證親子關係。今日鄭嘉穎和陳靜(Dada)、朱晨麗現身電影《焚身》首映禮,對於舅仔Derek被林作要求以100萬港元挑戰父子驗測基因。鄭嘉穎淡然表示:「佢目的係乜大家好清楚,無聊嘢,唔回應係就係最好嘅回應。只要答咗一次就會繼續沒完沒了,無風起浪,大家自有觀點。」

HK ENT

鄭嘉穎指林作的所作所為非常無聊。

不會趁Grace生日追B 嘉穎:生日先可以開心都幾慘

問他會否對林作所作所為反感,他強調一定不會被對方影響到心情。提到Grace明天生日,鄭嘉穎表示,已準𢞎禮送給Grace,但算不上是驚喜,平時都會送實用的禮物給對方。問他會否趁Grace生日再追多個小孩朋友,他笑問:「有咩關係,若生日先可以開心一吓都幾慘,想開心就開心。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受