Ad Block Ad Block
娛樂
2023-08-04 22:00:22

大笪地唱不停|樊亦敏擔任嘉賓孖羅啟豪合體 涂家堯大唱英文歌

分享:
「三太」樊亦敏孖住羅啟豪獻唱《緣份》。

「三太」樊亦敏孖住羅啟豪獻唱《緣份》。

無綫音樂節目《大笪地唱不停》周日晚(6日)播出一集演唱地點是元朗區,演出陣容有李佳、羅啟豪、龍婷、涂家堯、顏志恒、吳大強、周吉佩、支嚳儀和曹敏寶,嘉賓則有「三太」樊亦敏和區永權。吉吉、吳大強和曹敏寶原來和元朗甚有淵緣,吉吉自爆曾有一段天水圍情緣,他說:「嗰陣係中學階段,佢當時住喺天水圍,我每日都會送佢返屋企。依家有咗小朋友都間中會嚟天水圍,會去濕地公園。」Bill哥哥吳大強更是元朗地膽,他自豪地說:「我係元朗人,喺元朗出世嘅!」他最難忘兒時食盆菜經歷:「以前食盆菜真係唔同啲,係用木桶裝嘅。」敏寶老公則是元朗山貝村原居民,敏寶說:「林氏宗祠對我嚟講好有意義,因為我喺呢度同老公拜堂成親,諗番起當日都覺得好特別,令我認識到原居民嘅習俗。」

Ad Block
三太一出場即引發全場尖叫。 Bill哥哥獻唱英文串燒歌。 嘉賓除了有「三太」樊亦敏,還有區永權。

歌唱部分同樣精彩,「三太」樊亦敏孖住羅啟豪獻唱《緣份》,三太一出場即引發全場尖叫,氣氛高漲。而顏志恒和支嚳儀則合體獻唱《信自己》,兩人又唱又跳,默契十足;至於,「大隻仔」涂家堯則唱了英文歌《Perfect》,更被現場觀眾要求除衫,場面搞笑。元朗地膽Bill哥哥今集的歌唱演出繼續貫徹風騷StyleHigh爆獻唱英文串燒歌《Sha La La La+One Way Ticket+Oh Carol》,向來貼地的他更一度走落台與街坊握手。節目尾聲,大家合唱《海闊天空》為演唱會作結。

涂家堯被現場觀眾要求除衫,場面搞笑。 顏志恒和支嚳儀則合體獻唱《信自己》。 大家合唱《海闊天空》為演唱會作結。 吉吉自爆曾有一段天水圍情緣 。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受