Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-19 17:05:57

奧斯卡2023|遭聯署反對亮相奧斯卡 甄子丹:每個人都可以有自己嘅言論觀點

分享:
甄子丹

甄子丹在沙田馬場出席《寶馬香港打吡大賽》時,回應被聯署反對出席奧斯卡一事。

早前舉行的「第95屆奧斯卡頒獎禮」上,甄子丹獲邀擔任嘉賓,在台上介紹《奇異女俠玩救宇宙》的主題曲。然而,事前有10萬人聯署要求取消甄子丹亮相頒獎禮,原因是他早前接受英國《GQ Hype》訪問時,提及2019年香港反修例風波,以「那不是抗議,是暴動」來形容,結果惹來部分網民不滿。對此,甄子丹今日在沙田馬場受訪時表示:「我都喺奧斯卡返咗嚟啦!每個人都可以有自己嘅言論觀點,呢個世界係需要多啲包容、多啲愛,唔需要太多呢啲咁嘅暴力行為。」

Ad Block
甄子丹

甄子丹與太太汪詩詩一起出席《寶馬香港打吡大賽》。

為楊紫瓊奪奧斯卡影后感動

對於能夠在現場親眼目睹楊紫瓊成為首位華人登上奧斯卡影后寶座,甄子丹表示:「「我識咗楊紫瓊咁多年,佢一向都好專業,私底下都係一個好好嘅人,佢打破晒紀錄為華人爭光,為女性爭光,我見到佢贏嗰吓,我同太太成個彈起,真係眼濕濕,真係唔容易。」至於會否相約見面慶祝,他笑言:「佢依家有幾萬人約啦!我要慢慢等。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受