Ad Block Ad Block
娛樂
2023-10-15 14:15:06

姚焯菲Chantel每次返紐西蘭讀書喊足兩星期  否認After Class解散:我哋仲係女團

分享:

姚焯菲Chantel專訪|自爆每次返紐西蘭讀書喊足兩個星期-否認after-class解散:我哋仲係女團

「聲夢小花」姚焯菲Chantel人氣非常高,雖然早前去到紐西蘭讀書嘅佢間唔中先會返嚟香港,不過返到嚟依然受到一大班「小菲象」嘅擁戴,更加為佢舉行一個盛大嘅生日Party。一個人去到外地讀書難免會唔習慣同掛住屋企,Chantel就分享咗一啲讀書嘅趣事,仲自爆自己返去會喊足兩個禮拜添;對於有傳After Class會解散,Chantel亦都回應組合嘅現況,強調佢哋「仲係女團」,仲透露製作緊新歌,叫Fans們期待吓。

17歲生日獲「小菲象」搞Party慶生 

早前Chantel喺紐西蘭返嚟香港,除咗繼續工作外,亦都同「小菲象」一齊度過佢嘅17歲生日。Chantel就話好開心可以有咁多人同佢慶生,被問到今年收到最窩心嘅禮物,Chantel表示一定係Fans親自製作嘅兩本書,入面包含唔少窩心嘅字句,好似係係同Chantel嘅相識經過,對Chantel嘅印象等等。不過,Chantel亦都呼籲「小菲象」切勿浪費金錢買禮物,最好就將買禮物嘅錢捐俾慈善機構幫人。

至於17歲嘅目標,Chantel就表示係努力學業:「我會想讀好啲書,考好啲成績,因為我覺得宜家Focus喺讀書上,事業暫時都穩定,而呢個好成績係幫你入一間好嘅大學,所以想17歲可以完成學業同考到好成績。」Chantel亦都透露喺紐西蘭學緊車,希望喺呢一年可以學識揸車,夠18歲就可以學車,不過Chantel亦都笑言回港兩星期冇揸車,要花啲時間再熟習。

你喊啦,喊到浸晒間房我就可以喺到划船啦

雖然已經到海外讀書一段時間,不過Chantel就透露依然會唔習慣到掛住屋企,佢仲自爆每次返去至少會喊兩個星期,佢仲分享咗其中一次爆喊經歷:「有一次上上吓堂,我哋喺圖書館入面,老師就話大家做自己嘢,跟住做做吓嘢覺得好唔掂,好Stressed(大壓力),好唔開心,我冇問老師就衝咗去廁所,15分鐘後先返嚟。」雖然會唔捨得香港,所幸喺紐西蘭都有朋友開解:「佢哋好了解我嘅,同埋我個同房好搞笑,佢係玩開划船,每次我一喊佢就會話『你喊啦,喊到浸晒間房我就可以喺到划船啦』,跟住就會氹到我笑同習慣啲。」

Ad Block

有傳Chantel將會返港升讀大學,佢就話仲考慮中,香港係其中一個選擇,實際就要視乎成績而定。至於學系上佢就偏向Business方面嘅學系,特別係同娛樂、音樂有關嘅商科。

戥Gigi開騷開心直言自己未準備好

事業上Chantel透露正準備一首新嘅慢歌,亦都投入咗唔少自己嘅Idea,更加指希望可以去到北海道拍攝MV。對於未來嘅作品,Chantel希望有機會可以同紐西蘭或者台灣歌手合作,希望自己嘅歌可以去到其他地方,同時因為上一首作品《這個姿態》獲得唔少好評,Chantel亦指好想繼續向呢個方向有新嘗試,嘗試Rap同快歌,甚至係跳唱,突破自己。

Ad Block

一直都盛傳久未合體嘅After Class將會解散,Chantel就澄清佢哋係唔會解散,只不過4個人各有各忙,不過正在準備新嘅歌曲,仲強調「我哋都仲係一個女團」,同時透露正在努力製作新歌中。至於被問到組合另一成員炎明熹Gigi早前舉行個唱,Chantel表示戥佢開心,但係就認為自己未準備好:「我覺得我嘅心態仲未Ready,我仲會有少少驚,但係覺得可以再籌備吓,希望成年後先開騷會有安全感啲。」

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Chantel將出席《Chante17iu Birthday Party》生日派對。 九龍塘站Happy Birthday走廊。 生活 生活 生活 Chantel獲好友開船P補祝17歲生日。 Chantel獲好友開船P補祝17歲生日。 Chantel獲好友開船P補祝17歲生日。
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受