Ad Block Ad Block
娛樂
2022-03-01 19:28:22

姜濤Stanley拍《季前賽》爭寵 互晒與晴晴DM錄音

分享:
姜濤與Stanley這對「大表姜」CP,搞笑地公開爭女。 可愛的阿Bean在《季前賽》演晴晴,是姜濤和Stanley的爭寵對象。

早前姜濤被《季前賽》的小演員阿Bean(戲裡角色名為晴晴)誤認是Anson Lo,及後終於平反,得戚地在社交平台上載晴晴稱認得他是姜濤的短片。今日,姜濤在IG限時動態出po,寫著:「晴晴是愛我的」,並tag了同劇的隊友Stanley(邱士縉)以宣示主權,卻被Stanley神回:「少年,你太年輕了」

晴晴找姜濤解悶

事緣今日姜濤在宣告「晴晴是愛我的」後,再上載一段與晴晴的DM對話,原來晴晴昨晚DM姜濤問:「Hello姜濤,你瞓咗覺未?」姜濤答:「未呀,搵我做咩呀?係咪你媽媽叫你搵我㗎?」晴晴回應:「唔係呀,因為我就嚟瞓覺喇,(仲有)15分鐘好悶,想搵人講嘢。」然後再輕聲說:「我而家要還番個電話畀媽咪喇,goodnight!」姜濤在錄音截圖下tagStanley,並寫著:「你睇到啦,佢悶係搵我㗎!」

姜濤向Stanley公開挑機,宣告:「晴晴是愛我的」 姜濤上載與晴晴的DM錄音,以證小妹妹會掛住自己。

晴晴掛住Stanley

被公然「挑機」的Stanley當然要還以顔色,他在IG限時動態回應:「少年,你太年輕了」,繼而上載他與晴晴的DM對話,晴晴問他:「Hello Stanley﹐ 你瞓咗覺未呀?」之後晴晴又說:「你點知嘅?我梗係有掛住你啦!咁你有冇掛住我先得㗎?」他tag姜濤說:「Sorry~」從對話截圖所顯示的時間,晴晴在昨晚9時42分找Stanley,在9時43分找姜濤,似乎Stanely小勝1分鐘

Stanley神回姜濤:「少年,你太年輕了」 晴晴向Stanley說:「我梗係掛住你啦!」
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受