Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-05 11:07:44

姜濤計劃30歲後專心演戲 兌現與Do姐承諾向姜媽媽講「I Love You」

分享:
姜濤計劃30歲後專心演戲 兌現與Do姐承諾向姜媽媽講「I Love You」

姜濤兌現與Do姐承諾向姜媽媽講「I Love You」。

ViuTV原創劇《季前賽》正在熱播,姜濤與導演袁劍偉昨日(4日)現身Do姐主持的電台節目《口水多過浪花》接受訪問,並大談拍劇點滴。袁導表示劇集是根據每位演員的性格和技術來安排角色,要演員打一場籃球,再觀察他們的性格分配角色:「姜濤打波幾自我」,姜濤即表示:「簡單啲講,我比較獨食。由細到大生活環境冇咩太多自信,慣咗會喺球場靠呢樣嘢攞返自信。都同阿孝呢個角色前期有啲似,就係唔係好信人,可能信自己會好啲。」姜濤又自評球技一般,只是劇中角色阿孝打得勁,袁導更大爆姜濤有右手上籃、跟住勾手的絕招,姜濤笑言自己平日打開街場冇練習咁多專業:「同啲阿伯一樣練死一招」。

透露Edan常爆肚

姜濤亦透露張繼聰和呂爵安(Edan)經常「爆肚」,相比下自己比較少:「老實講呢啲free style 冇佢哋咁叻,猶其是阿聰每次同佢對戲,每一take 都係唔一樣。」袁導表示姜濤在劇中爆出說一句「我唔要」成為了觀眾喜愛的口頭禪,他說:「生活中有好多嘢都唔係好想要,花姐成日話我硬頸呀,我就會話『我唔要』」,Do姐追問:「你硬頸㗎咩?」他表示:「對於音樂上嘅嘢係好硬頸,唔會因為太多人哋嘅意見去改」,袁導亦認同:「做呢行係要有啲堅持」。

Ad Block
Ad Block
姜濤計劃30歲後專心演戲 。

姜濤計劃30歲後專心演戲 。

減肥是一生嘅課題

Do姐提到一個爭議性話題,指劇中姜濤整個人都很圓潤,後來就瘦了下來,結果出現了不連戲的情况。姜濤笑言:「冇咩好解釋,我衰食太多嘢,嗰時冇諗太多,要打波就食多啲嘢補充下體力,但拍拍下去到中間唔係好對路。我由第一日開始唔係好敢睇playback,跟住發現真係唔得啦,到中間fit番,問題又出嚟啦,可能明明係同一間房嘅出入,呢間房入去係肥嘅,但嗰頭出嚟就瘦番,係有啲觀眾會發現。」Do姐追問磅數上的差距時,姜濤指10kg,令Do姐大感驚訝,他再說:「但都好快,因為我知道『死啦死啦』,之後就瘦番啦,後尾中間疫情停咗兩、個禮拜,嗰排冇得出去打波Do姐笑指姜濤很矛盾︰「你咁鍾意食,但見到自己咁樣又嬲,跟住又減肥,但係減完後又覺得要食吓﹗」姜濤笑指減肥是「一生嘅課題」,袁導坦言沒有要求演員要保持身形,因為大家睇嘅係戲,姜濤立即表示:「所以我好鍾意佢」。

Ad Block

節目中,姜濤提到早前與家人歐遊的回憶,他更擔當導遊一帶六,雖然辛苦但開心:「最開心帶屋企人去旅行,由出道到而家都冇想像過,第一次傾咁多偈。有一日突然之間見到屋企人身體冇咁好,都比較耐冇返屋企,同屋企人相處,尤其媽咪、舅父有好多位都需要幫手,趁佢哋仲行到,好想帶佢哋入呢行都會好忙,好想趁呢段時間,仲行到嘅時候去多啲地方。」姜濤更兌現與Do姐的承諾,親口向姜媽媽講「I Love You」:「喺歐洲酒店時候就講咗,佢唔敢相信我會講呢啲,佢話做咩事,係咪有其他嘢要講。佢開頭有啲驚,我話純粹想講,又諗起同你個承諾。」姜濤透露媽媽和姨媽在歐洲的第一晚更開心落淚︰「佢哋未去過,以前家境唔好,冇乜去過外國,就算去其他地方旅行,都唔會揀使費太多嘅地方。今次佢哋覺得唔使煩惱呢啲嘢,同埋覺得我大個,可以帶佢哋出去玩,佢哋好感動。」姜濤直言與家人歐遊後,終於知道家庭幸福是什麼。他說︰「以前我冇乜着重呢啲嘢,入行係尋求舞台上嘅快樂,冇care過屋企嘅幸福。今次令我明白到,希望每年有一次咁樣嘅聚會。」

Ad Block

努力做個敬業演員

談到他從前經常說29歲想退休,姜濤說︰「以前諗退休,可能真係諗住乜都唔做咁樣,但今年拍戲比較多,覺得以後唔做歌手時會做演員。以前10幾年,我都希望可以專心唱歌,依家試過演戲,可能嚟緊完咗歌手之後,嘗試專心演戲。」Do姐即緊張追問「完咗歌手係咩意思?」姜濤說︰「我依家自己個人嘅目標就係,歌手方面完成晒自己想完成嘅嘢先,之後,可能30歲後,就嘗試喺演員呢條道路上行。點解揀演員呢,可能我可以演一啲肥嘅角色,可以好敬業咁樣,哈哈﹗我無時無刻都諗住食物,冇辦法,人生嘅宗旨都係冇變動。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受