Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-31 21:23:30

婚姻即地獄|莊韻澄指張致恒靠唔住 雯雯發文撐老公再稱無錢開飯

分享:

區燕雯一反常態,大讚老公張致恒靠得住。

莊韻澄近日接受田蕊妮的網台節目《婚姻即地獄》訪問,莊韻澄在節目大談自己首段婚姻及跟張致恒拍拖時的事。莊韻澄在節目中提到張致恒有向她求婚,但有感對方靠不住,不想成為離婚KOL所以沒有答應。

至於經常鬧爆張致恆又廢又懶的區燕雯(雯雯),今日一反常態,大讚老公靠得住。她說︰「張致恒,喺我今次大病終於變番神隊友。呢一年我最感動嘅一次,就算自己都發緊燒病都冇用來做理由乜都唔做,我哋6個人4個病,仲要經歷最差完全冇錢開飯(嘅情況),連bb發燒帶佢睇急症嘅錢都冇。」

張致恒曾多次被雯雯鬧又懶又廢。

她又提到張致恒做足老公及老竇本份︰她說︰「bb喊足兩日冇停過,好彩最後都睇到醫生,仲要係你兩日孭住bb冇放低過,陪bb排左10個鐘睇醫生。屋企家務(你)亦有主動分擔,尋晚亦盡你嘅能力煮咗一個晚餐。今日煲咗啲豬潤瘦肉湯俾我,對於我呢啲嚴重貧血,要食鐵丸嘅人,的確係幫助到好多。唔講之前亦唔講之後,至少呢三日你有大轉變,感恩。」從她上載的照片見到,她手持的溫度計顯示39.1度,並分享她提及的愛心料理和「盡你嘅能力煮咗一個晚餐」。

稱自己只得60元

她亦不忘提及沒錢還的問題,她說︰「的確爭人錢係要還,如果我有我一定畀你,我都已經攬咗條數,我最後$1000都已經畀咗你哋,bb都係啱啱先叫睇到醫生,好少少,你逼我都冇用。我諗呢個世界冇人想過爭人錢嘅生活,我亦唔係要人同情或可憐,我連屋租都未交齊,奶粉、尿片、食飯,我今日都未諗掂。我只係想講,我有我一定畀你,我依家只有$60,如果你要我可以畀咗你先。惟此則動態很快便刪除。

還擊莊韻澄在節目言論

不過,雯雯的帖文就引來大家聯想到是還擊莊韻澄指張致恒靠不住的言論。事緣莊韻澄曾在另一節目不點名提及張致恒出軌,當時她在節目一度感觸落淚,雯雯未幾在IG發文︰「在此好感謝關心我的人。但...拜托唔使每次有任何人的專訪或任何新聞係同我老公有關都不停send畀我或提醒我老公係一個咩人。我只想努力去面對我以後的路。以前已經過去,再去重複又重複就永遠成長唔到。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受