Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-31 21:32:13

季前賽|抽中Edan卡要燒咗佢?麥當勞app一度死機鏡粉排隊撲籃神卡

分享:

第二周籃神卡登場。

麥當勞上星期推出「季前賽籃神卡」深受鏡粉歡迎,推出一日便全部換罄!踏入第二周,今批主角分別是陳卓賢(Ian)、呂爵安(Edan)及郭嘉駿(193)。要獲得籃球卡便需要靠手機程式購買,但中午時間卻疑似全港死機情況,頁面一直停留開始的薯條畫面,令不少鏡粉立即湧至門市排隊購買,希望可以撲到新款的籃神卡。

Ad Block
麥當勞app於中午時間一度死機。

麥當勞app於中午時間一度死機。

燒Edan卡呃like?

現時Ian、Edan及193的籃神卡在二手平台的價錢若30元至50元一張,惟有網民抽中Edan的籃神卡卻以另類方法處理,便是用火燒毀它。雖然未知該名網民為何會「怒火中燒」,其他網民見狀便說︰「為咗出Post特登買個餐,Respect.」、「M記表示:錢已袋」、「人哋都係為咗打咭呃like」、「可能先人鍾意Edan」、「代表陰間嘅人士多謝佢」

有網民燒Edan卡並出po。

有網民燒Edan卡並出po。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受