Ad Block Ad Block
娛樂
2019-06-18 06:00:00

對卓林說:屋企嘅門永遠打開 吳綺莉不倒翁精神面對逆境

分享:

金鈴、米雪、吳綺莉、張文慈等,昨日出席陀飛輪腕錶發布會,問吳綺莉為何以「不倒翁」為主題,她指以此來面對逆境;有指吳卓林與同性妻Andi已經離婚,吳綺莉指,家的大門永遠對女兒永遠敞開。
 

吳綺莉是次以「不倒翁」為設計主題,問她為何會有這份構思,她表示:「當自己生活好低潮嘅時候,金鈴姐成日同我講,要有不倒翁嘅精神,咁多年嚟佢教咗我好多嘢。」提到其女兒吳卓林早前傳出已經離婚,並去看婦產科,問她家事是否告一段落,她笑說:「經一事長一智,任何人都年輕過,每個人都要經歷,摔一交先知痛,總之屋企嘅大門永遠為佢哋打開。」吳綺莉又稱:「其實好多朋友都話我好心急、脾氣壞、又硬頸,依家學緊做一隻好大嘅小鳥。」


張文慈怕狂迷騷擾家人才報警
張文慈日前因為遭狂迷騷擾,已到警署備案,她表示:「其實中間發生咗好多事,佢會係我屋企樓下等我,我同其他fans影相佢又唔高興,我怕佢會傷害到我屋企人,所以去咗備案,都告一段落所以唔再提啦。」問到之後會否不敢與fans這麼親近,她坦言:「咁又唔怕,只係個別事件啫,其他fans都好錫我。 」
 

張文慈稱,怕家人被騷擾才報警。

張文慈稱,怕家人被騷擾才報警。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受