Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-03 22:13:41

帶兩子到主題樂園度假晒溫馨 胡杏兒︰好攰但值得

分享:
胡杏兒帶2子主題樂園度假。

胡杏兒帶兩子主題樂園度假。

胡杏兒早前帶細仔李奕宏(Liam)北上工作5個月年,上月終於回港,與丈夫李乘德(Philip)及3個寶貝兒子團聚。廿四孝的杏兒回港後即為大仔李奕霆(Brendan)與二仔李奕霖(Ryan)作出補償,全力陪伴,繼日前帶3子去到科學館睇恐龍化石展覽後,昨日再與老公攜兩子到主題樂園度假,不過在多張照片中未見孻仔的身影,似乎未有同行。

 

相中,見杏兒和Philip一人推住一輛BB車,帶住兩子由朝玩到晚,又睇煙花,更入住「魔雪奇緣」主題套房,食足幾餐,相當盡興。杏兒說︰「同小朋友一齊staycation,雖然大人真係會好攰,但都係值得嘅,自己都好鍾意啲rides,尤其是Mystic Manor,同埋煙花真係好靚!」而Philip則以英文寫道:「小朋友玩得好開心,食了比平時允許要多的爆谷、糖果及蛋糕,我們正在度假。」

 

 

入住「魔雪奇緣」主題套房。 胡杏兒帶2子主題樂園度假。 胡杏兒到主題樂園度假睇煙花。 胡杏兒帶兩子到主題樂園。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受