Ad Block Ad Block
娛樂
2023-07-18 12:41:27

張凱娸Kiki去年驚爆性愛片陷人生低潮 創業開蠟燭香水教室獲男友KLau支持

分享:
Kiki張凱娸去年驚爆性愛片陷人生低潮 創業開蠟燭香水教室獲男友KLau支持

Kiki張凱娸創業開蠟燭香水教室,獲男友KLau(前排左)及《造星III》兄弟姊妹支持。

參加《全民造星III》的Kiki(張凱娸),近年主力以演員身份發展,她同時亦是位蠟燭與調香師,去年爆出性愛片風波,令經歷人生低潮期的Kiki情緒一度低落,在一年間振作起來,她發現在製作蠟燭香水的過程中能治癒自己的身心靈,所以Kiki將自己的興趣轉化成專業,考獲三張蠟燭及調香師證書,最近她更以六位數字投資於觀塘開創一所小型的蠟燭香水工作室,正式展開人生新一頁。Kiki說:「我好鍾意有香味嘅嘢,我覺得香味係代表每一個人獨一無二嘅回憶,平時每個月花喺蠟燭、香水度嘅使費好大,朋友鼓勵我不如自己試吓做啦!所以就令我有搞工作室嘅計劃,工作室嘅名叫Amoi,客家話代表親愛的,係我嫲嫲經常叫我嘅稱呼,非常有親切感,藉此紀念我已經過世嘅嫲嫲;而蝴蝶logo係象征人類靈魂,提醒我哋生命短暫即逝,同時代表着生命周而復始。只要永遠對未來勇於懷抱希望,定有活下去嘅意義。希望借它送給每一位顧客和學生一個祝福!」

Ad Block
Kiki張凱娸既是位演員,同時亦是個專業蠟燭與調香師。 Kiki張凱娸經歷人生低潮期導致i情緒一度低落,經一年間已振作起來。

投資六位數字

日前工作室舉行開幕,Kiki一班圈中好友CY陳宗澤、Hillary劉沛蘅、林熙彤、吳肇軒、盤菜瑩子、莊韻澄等也來撐場,當然少不了一直支持、不離不棄的男友KLau(劉瑞祈),令Kiki十分感動,她說:「喺呢行識到呢班朋友咁撐我,真係好開心,一切在心中。其實佢哋仲做咗白老鼠,之前我教佢哋整蠟燭,過程係好relax同開心。」用上六位數字投資,人生首次創業,Kiki特別緊張,她說:「其實每個月要交租,對我都好有壓力架,所有嘢由公司名、設計、咭片、貼紙、IG都一手一腳做,希望作品做得好,遲啲開網購平台、開分店,哈哈。開工作室其中最重要嘅係想搵到知音人,一路以嚟都有人想crossover合作,水晶、永生花等等,融入身心靈嘅元素,我好期待可以合作。唔好覺得我係星級導師,我只係希望多啲人可以體驗,互相分享交流!」去年經歷了人生低潮期,Kiki正面看待,她說:「工作少咗,我就增值自己,發覺製作蠟燭嘅me time係自己同自己相處,好寧靜,發覺真係好治癒,好希望將呢種正能量帶畀大家。」

Kiki張凱娸考獲三張蠟燭及調香師證書,更以六位數字投資於觀塘開創一所小型的蠟燭香水工作室。 Kiki的工作室日前開幕,同門好友Hillary劉沛蘅都有前來撐場。 盤菜瑩子都有現身撐Kiki。 吳肇軒亦有到場,賀Kiki工作室開幕。

沒有放棄演戲夢

月前上映的驚憟懸疑電影《失衡凶間之罪與殺》單元《頭髮》中,Kiki的表現成為焦點,而她有份參演系列的第三部曲《失衡凶間之惡念之最》亦將於下周上映。其實,於演藝學院畢業的Kiki一直沒有放棄演戲夢,她說:「做生意嘅同時都唔會放棄做戲,雖然我知道條路係難行,但我都會好努力繼續追夢,因為我真係好鍾意演戲,正因為咁,目前有任何機會我都唔會錯過。」

Kiki有份演出驚憟懸疑電影《失衡凶間之罪與殺》當中單元《頭髮》。

Kiki有份演出驚憟懸疑電影《失衡凶間之罪與殺》當中單元《頭髮》。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受