Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-23 21:46:34

張國榮逝世20年|葛民輝製作1:1哥哥半胸雕像 港鐵展出大量張國榮收藏品

分享:

港鐵聯同美紙於中環香港站舉辦《你在我心張國榮20年創作展》。

今年是張國榮逝世廿周年,紀念哥哥的活動陸續推出。港鐵日前聯同《美紙》於中環香港站舉辦《你在我心張國榮20年創作展》,多名圈中好友出席,包括葛民輝、陳幼堅、文念中、文雋等等,而一眾「哥迷」及好友均借出珍貴的張國榮收藏品,而葛民輝更製作11張國榮半胸雕像成為焦點。

平時喜笑顏開的葛民輝都一本正經,細訴同哥哥嘅點滴:「我同哥哥比較少合作,因為佢後期再出唱片時,都少去電台做訪問,而最衰我又唔係袁靚靚,冇得同佢《金枝玉葉》!」亞葛表示製作哥哥頭像花兩周時間完成,雖與哥哥未算親密,但從梅姐口中知道佢做嘢嘅工作態度,所以好佩服佢、值得我地學習。」

Ad Block

難忘與哥哥在阿根廷拍攝

出席活動的文念中表示, 最難忘與哥哥在阿根廷拍攝《春光乍洩》的時刻:「因為在拍攝中途我要趕回香港準備婚禮,哥哥得知消息後,肉緊地將我抱實,替我高興之餘仲講笑話『我哋都好想結婚。』。早前我執嘢時搵到張3R的底片,原來係我哋同哥哥在阿根廷合照,呢張相真係好緊要。」

展覽由即日起至46日於港鐵香港站C出口附近舉行,市民入閘後免費進入展覽區。林敏聰借出《無心睡眠》填詞手稿、谷德昭則提供拍攝《家有囍事》、《花田囍事》、《戀戰沖繩》時的合照,而文雋一直收藏大量張國榮封面雜誌及書籍,是次展覽更借出《愛火》及《有誰共鳴》簽名白版黑膠唱片等等,成為入場人士「打卡」熱點。他說:「我其實收藏8090年代巨星嘅封面,因為呢幾年疫情,令我有時間可以執吓啲收藏品,好好彩都保存得好靚。」而同場的陳幼堅稱家中有專櫃收藏哥哥的唱片封套,笑言展場不夠大,未能一一展出:「當年華星年代我地唔係太熟,但佢都會邀請我上屋企食飯,佢真係好重感情!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受