Ad Block Ad Block
娛樂
2023-07-18 18:00:03

張小倫網上節目喜遇女神鄧麗欣 公開示愛:細個幻想過追佢

分享:
張小倫在最後一集的網上清談節目 《大師兄Friend嚟喇》訪問鄧麗欣和歐鎧淳。

張小倫在最後一集的網上清談節目 《大師兄Friend嚟喇》訪問鄧麗欣和歐鎧淳。

劍擊港隊「大師兄」張小倫首個網上清談節目 《大師兄Friend嚟喇》,不經不覺已來到第八集,導演趁最後一集為大師兄送上驚喜,事先欺騙他請了18項香港紀錄保持者,香港女子游泳選手兼藝人歐鎧淳和蝦頭(楊詩敏)做嘉賓。在錄影當天蝦頭變了大師兄一直傾慕的女神鄧麗欣(Stephy),嚇得上慣戰場的大師兄手騰腳震,到節目尾聲,忍不住衝動向Stephy 示愛,坦言細個曾經幻想過,如果第日大個Stephy 重係單身,好想追佢。

Ad Block
張小倫自爆年輕時曾幻想過追求鄧麗欣。 鄧麗欣和歐鎧淳擔任張小倫網上節目嘉賓。

大師兄頓變小粉絲

原本大師兄為了炮製驚喜,特地為蝦頭煮了加入蝦頭的「真蝦頭湯」,豈料在錄影時驚見Stephy現身,隨即驚訝大叫: 「嘩!嘩!嘩!點解 ....係佢…我上次出席一個活動,本來話可以見到佢,最後冇,幾失望。嘩,今日見到...面都紅埋....」Stephy 笑道,「我係蝦頭喎,哈哈哈....你諗住問我咩問題....」大師兄隨即口啞啞,笑住話,「哎也!佢地扼住我,我連問題呀乜都未有,我都覺得有古怪架啦 .......」

大師兄雖然面對鏡頭拍攝時,仍保持專業態度,不過面對心中女神,則略顯拘謹,「佢地話有個嘉賓食素同白肉、所以我整左波菜千層面,同煲左個海鮮湯...」飲湯時 Stephy  大讚,「嘩,好飲喎」令大師兄十分開心,到節目差不多尾聲,他再也按不住興奮的小fans情緒,向著鏡頭坦白說,「節目組問過我,鐘意訪問咩女藝人,我話我中學時真係好鐘意佢,(望向Stephy )我重話,我好想追佢呀,假如佢依家重係單身o既話」Stephy 就笑道,「我都話, 最唔想就係d人見到我,同我講細細個就鐘意我囉.....哈哈... 」大師兄認真回應,「真係好多謝你肯上我個節目, 傾完計,好舒服,好開心,你地唔明架啦,哈哈」

張小倫在最後一集的網上清談節目 《大師兄Friend嚟喇》訪問鄧麗欣和歐鎧淳。 鄧麗欣大讚張小倫廚藝一流。

老婆係成長後女神

節目過後,大師兄仍留在與女神相見的興奮中,他直言今天真的很開心,從小到大喜歡一個人,真的沒想到會見到,問到他是否覺得相逢恨晚了?因為雖然Stephy 仍是單身,他卻已經為人夫。大師兄笑道,「想追Stephy 只係小時侯年少無知夢想啦,哈哈哈......。依家當然就係唔敢亦唔會,我都好愛老婆。老婆係我成長之後的女神嘛。」《大師兄Friend嚟喇》最後一集將於本周四(20日)播出。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受