Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-30 01:01:48

張敬軒演唱會|陳卓賢上台變怕醜仔 軒仔樂見代言廣告被Ian搶走

分享:
陳卓賢擔任張敬軒尾場第二位嘉賓,合唱《騷靈情歌》。(林俊源攝)

陳卓賢擔任張敬軒尾場第二位嘉賓,合唱《騷靈情歌》。(林俊源攝)

張敬軒在紅館舉行最後一場個唱補場,這晚更一口氣請來3位嘉賓,包括王菀之、MIRROR的陳卓賢及柳應廷。到場欣賞的還有MIRROREdanAKERROR193、陳潔靈和谷德昭等。陳潔靈與Edan不時咬耳仔。

第二位出場的嘉賓是陳卓賢(Ian),軒仔首先多謝陳潔靈的提攜,一直給予新人機會,然後他介紹Ian出場,他稱一直有看選秀比賽,留意到對方在fans聚會唱出他的作品《騷靈情歌》,大讚Ian唱得好聽。他續指與Ian有不少共同歌迷,自爆收到不少Hellosss的貼紙,坦言「好舒服同佢sharefans。」由於Ian首次獨自踏上紅館舞台,他緊張得不知如何是好,更口窒窒說︰「不如……不如我送禮物俾你。因為我……我好緊張,我……我睇咗好多場嘉賓送嘅禮物,好好笑囉。(軒仔︰其實你都好好笑。)係啦,佢哋又好好笑,我又唔係幾好笑,我照返我嘅風格,唔好介意。」軒仔聞言說︰「幽默感呢樣嘢真係冇得勉強。」Ian語帶緊張︰「我知呀!所以冇勉強,我揀嘅禮物都係認真。」

Ian送上古董模型車

Ian拿出自己擁有的第一部模型車,他仍然很緊張地介紹送出這份禮物的原因,「同你私下傾偈,皇上(軒仔暱稱)好好,佢教我好多嘢,有好多嘢我都銘記在心,但係有啲印象深刻嘅係,分享到話我哋要有目標,點都好要爭氣,為自己、為支持自己嘅人,除了內在也要有外在目標,等自己去達到呢啲目標,所以呢一個係一個目標,我將呢架玩具模型車送俾你,到我有呢架車嘅時候,我帶你去遊車河。」

軒仔稱Ian送出的模型車牌子不是他代言的那一款,笑道︰「新人就係咁,自己代言唔係呢個牌子,夠膽送另一部出嚟。」Ian一時難以應對,場面非常搞笑,之後Ian說︰「呢部係模型,嗰個係升級版,特別唔同,我哋睇心意,唔睇牌子。」

陳卓賢送出自己第一部玩具模型車。(林俊源攝)

全場合唱預祝Ian生日

Ian下月生日,軒仔笑說︰「我收到風,你就嚟生日,我就好老實,特別依家工作又唔多,廣告收入又唔夠你多,我賣咗幾年嘅銀行廣告都被你搶走。」此時,Ian又再一次不知如何是好。軒仔就安慰表示很高興見到他拍銀行廣告好開心,見到他們的樂壇成績,愈來愈多人支持他們,又稱每一個歌手都有不同階段,而現階段便是接受他的祝福,之後軒仔與全場合唱生日歌送給Ian,並稱第二份生日禮物便是紅館表演舞台,之後Ian獨唱自己的作品《正式開始》。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受