Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-02 17:27:30

張繼聰12小時內又遇壞車 謝安琪︰我係咪要買架拖車

分享:

張繼聰又再一次遇上壞車。

張繼聰昨日中午在車內自拍,表示因為斷了車匙,搞到無法趕去看兒子足球比賽,並要在車內等待拖車。由於阿聰的情況雖然很慘,但他仍樂觀面對,加上其有趣的演繹方式,令不少圈中人留下哈哈笑的emoji。

沒想到的是,12小時之後,阿聰又再遇上壞車問題,今次壞的是電單車,連他不敢感慨說︰「究竟我喺12個鐘頭之內,要同幾多個拖車師父約會?呢啲就係玩古董車嘅樂趣,冇咩事嘅話,我再一次call車返屋企先!多謝一班陪我等拖車嘅兄弟。」阿聰更在等候拖車期間清唱了劉德華的《絕望的笑容》。

Ad Block

白只在現場

謝安琪(Kay)留言問道︰「……咁我係咪要買㗎拖車」阿聰回應說︰「 咁又唔使,買多幾架咪唔怕冇得揸」但Kay就落閘說︰「但係睇嚟你好鍾意同拖車師傅約會。」並大爆白只在現場︰「其實最好笑嘅係幫佢拍呢片嗰位車友就係。」有網民問阿聰有沒有問拖車公司拎折扣,他說︰「我真係有問,佢好似聽唔。」

 

 

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受