Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-01 17:13:59

張繼聰整斷車匙無緣睇囝囝比賽 拍片自爆戴口罩係驚樣衰

分享:

張繼聰近年愛收藏及駕駛古董車,早年他曾試過因為古董車在行駛途中壞車,要在路邊等一小時,當時他自拍表示在等候拖車的時候,可以「思考人生,感受初秋嘅微風,曬太陽。」並稱「玩古董車其中一種娛樂係壞車等拖車」。

今日,阿聰又再次面對古董車出問題的情況,今次是斷了車匙,他在車內自拍片段配上憂怨音樂,「玩古董車最有趣係玩突發同意想不到,今日我整斷咗條車匙,架車開唔返,本身我係揸車趕去睇我仔足球比賽,依家睇唔到,做咗個失職爸爸。我亦都喺市中心度等拖車,玩古董車要有隨時等拖車嘅覺悟。」

Ad Block

驚樣衰要戴口罩

張繼聰自言今次事件的主要原因是「kai」,但他認為今次是上天給他禪修的機會,讓他有機會思考人生,聽下雀鳥聲,看街坊享受悠閒的下午,並稱:「我有啲驚,所以我都係戴返個口罩,係因為我驚樣衰。」阿聰在片中又提到,有不少街坊提供不同工具,又一齊想辦法,直言:「我先至冇喺條街度喊出嚟,多謝咁多位街。」

張繼聰日前才跟囝囝偶像合照,重拾家中地位,如今又因為未能看囝囝比賽,令囝囝失望。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受