Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-11 18:18:50

張致恒大仔5歲生日 一家6口連埋工人姐姐外出慶祝

分享:
張致恒、區燕雯的大仔5歲生日,一家六口外出食飯慶祝。

張致恒、區燕雯的大仔5歲生日,一家六口外出食飯慶祝。

張致恒(Steven)與太太區燕雯的大仔張天寶5歲生日,StevenIG分享跟囝囝慶祝的照片,見到他們一家六口外出食飯慶祝。

Steven發文留言表示︰「張天寶五歲生日快樂,轉眼間就已經五歲了,日子過得好快,想當日仲趴喺我心口度瞓覺我喺度打機,而家百厭調皮直情係一隻馬騮,我冇咩嘢寄望,只係寄望你快高長大~健康成長~努力做人,讀唔到書唔緊要最緊要做一個開心嘅人,做個善良嘅人,千祈唔好好似daddy咁失敗,所有嘢都一事無成!超級愛你的daddy上!

新工人姐姐登場

至於雯雯亦在其頻道上載天寶生日慶祝活動的片段,片中見到他們上一任的工人姐姐,現身他們的家中跟天寶慶祝。當初天寶出世時,Steven請了一位工人姐姐幫手照顧,但有傳因為拖糧問題而解約。影片亦見到另一位工人姐姐跟天寶拍照,估計是雯雯早前提及的新工人姐姐。

前工人姐姐睇住天寶出世。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受