Ad Block Ad Block
娛樂
2023-04-05 16:25:29

張致恒老婆否認賣慘博同情 懶理老公但求搵錢搬屋

分享:

張致恒老婆區燕雯不時跟網民傾偈。

張致恒老婆區燕雯為賺錢養家,連開兩間網店售賣寵物零食及童裝。雯雯閒時會在網上開設「你問我答」環節,除了分享網民鼓勵她的留言外,也會回應網民的問題。有網民問到她現時情況,雯雯表示仍在苦惱搵地方搬,就算睇中合適地點,也因為金錢問題而未能搬離現址,並透露經濟問題一直未有改善。

Ad Block

自覺小朋友生活開心

有網民建議她申請公屋,但雯雯指出因為有3隻狗而打消念頭,更強調自己無時間理會別人,即老公張致恒,只求做好自己。對於有網民指她沒有錢仍要生小朋友,她認為是自己選擇便要承受及面對,並自言沒有埋怨別人,她也好努力生活,「我相信我嘅小朋友喺其他方面得到嘅,一定比外面嘅小朋友多,呢個世界冇人係完美,亦都冇嘢係完美。至少我嘅小朋友依家係開心,每日都有好多笑聲。我同佢哋條路好長,冇人知聽日發生咩事,至少我一直努力緊。」

有網民質疑雯雯是賣慘博同情,她反擊說︰「如果呢個世界真係可以賣慘博同情,就有人幫你解決所有問題,咁呢個世界就唔會有咁多窮人。再講,如果幫襯一兩張單,就可以解決所有問題,咁我每日應該瞓得好好。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受