Ad Block Ad Block
娛樂
2023-07-11 12:16:50

張致恒老婆雯雯再度懷孕 開新IG掦言靠自己負起責任

分享:
張致恒老婆宣布2年婚姻玩完

張致恒(Steven) 與太太區燕雯自結婚以來,屢傳婚變但又生完再生。

張致恒(Steven) 與太太區燕雯自結婚以來,屢傳婚變但又生完再生,現為3子之母的雯雯,不時在個人IG放負和公開鬧爆Steven,昨日她又在IG發長文,以現有IG作最後發文,總結這與Steven結婚以來的心路,她坦言第一次懷孕是任性和不顧後果,「但係新生命係上天比你嘅禮物同一個安排,所以我冇後悔過。」

雯雯自言唔係小丑,不想公開私事惹人嘲笑和討論,只是沒朋友才在網上平台發洩,並表示擔心情緒失控影響子女成長,唔再浪費氣力去發洩同埋鬧,同時,她宣告再次懷孕,她寫道,「既然上天再一次俾咁樣嘅安排我,我就應該好好計劃,靠自己去照顧上天比嘅每一份禮物,再一次負起呢個責任。」為表決心,將開設新IG發放正能量。

張致恒Steven太太區燕雯再度懷孕,家庭規模愈來愈大。 張致恒Steven太太區燕雯再度懷孕,家庭規模愈來愈大。 張致恒Steven太太區燕雯再度懷孕,家庭規模愈來愈大。 張致恒Steven太太區燕雯再度懷孕,家庭規模愈來愈大。 張致恒Steven太太區燕雯再度懷孕,家庭規模愈來愈大。 張致恒Steven太太區燕雯再度懷孕,家庭規模愈來愈大。 張致恒Steven太太區燕雯再度懷孕,家庭規模愈來愈大。
Ad Block
張致恆老婆區燕雯在IG發最後一post,總結與老公的婚姻。 張致恆老婆解釋經常在IG放負的心態。 張致恒老婆區燕雯宣布再懷孕,開新IG重新出發。

相信堅持定有出路

雯雯形容這一年是人生的轉捩默,「曾經以為我一個人係好簡單,相信同堅持就能夠有好結果。相信同堅持就能夠有好結果,但係原來並唔係咁樣,一次又一次嘅背叛同傷害,確實令到我思想同性格都改變晒,好似一次又一次,加重仇恨咁。」她不諱言起初存報復心態,「我會覺得你可以對住其他嘅女去數我,咁點解我唔可以公開我嘅情緒同不滿。老實講,當你對住其他女性去數我,呢種傷害會唔會比起我公開鬧你更加大,明明自己做錯在先,但係最後換來係因為我做得唔夠好,所以你要有呢個選擇,我真係想唔透……」不過,隨著大仔越來越大,不想再因情緒失控影響子女成長,而且將面對手術,與其日日鬧,倒不如珍惜與家人相處的時間。同時,她宣告再次懷孕,要負起責任迎接新生命,她寫道,「我相信唔放棄,堅持一定有出路,瞓醒一覺,又會係一個好開始。」最後,她多謝善良有心人一直關心幫助,將開設新IG重新出發,分享與家人生活點滴和開心事。

Ad Block
夏天咁熱,但飲冰水有迷思?(AM730製圖) 夏天咁熱,但飲冰水有迷思?(AM730製圖) 夏天咁熱,但飲冰水有迷思?(AM730製圖) 夏天咁熱,但飲冰水有迷思?(AM730製圖)
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受