Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-03 13:36:49

張致恒轉做茶記幫補家計 自爆有人開價一萬買藝人電話號碼

分享:
張致恒轉做茶記幫補加計 有人開價一萬買藝人號碼Steven拒出賣朋友

張致恒透露自己在茶記工作。

張致恒(Steven)上次在社交平台貼出QR code呼籲大家入錢以助其一家解決燃眉之急,並謂︰「我知道呢個唔係一個明智嘅決定,但係我真係已經去到頂唔順嘅地步,過埋呢個月所有嘢都可以回復正常,所以真係求大家幫吓手。」如今過了一個月,他在社交平台再度上載最新動態,透露自己在茶記工作。

Steven昨日在限時動態發布一張相,見到一張宣傳單張,他寫道︰「食午餐,飲靚奶茶喇喂!」並指自己「派緊傳單」、「一陣間返入廚房」,今早11時左右,他拿住外賣表示今日負責送外賣。由於Steven過去打工都是幾「日」熱度,每工作幾天便會表示要照顧家人而辭工,未知今次又能否做得長。

另外,他亦上載一張對話截圖,對方表示只要他賣藝人電話號碼,如Twins,願意開價一萬元一個,但Steven就表示大部份電話都有,但自己不會賣。他說︰「其實係幾吸引嘅,但係我從來都唔會出賣朋友」之後再用超細的字寫上「雖然我而家冇朋友」。

有人向張致恒開價1萬元購入藝人電話號碼。 張致恒稱正為茶記送外賣,未知今次打工又會否做唔長。 張致恒稱正為茶記送外賣,未知今次打工又會否做唔長。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受