Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-02 18:50:13

愛·回家|「威龍潘金蓮」梁茵做餐廳侍應惹閒言閒語 IG出PO懷疑有抑鬱症

分享:
「威龍潘金蓮」梁茵做餐廳侍應惹閒言閒語 IG出PO懷疑有抑鬱症

梁茵IG出PO懷疑有抑鬱症。

現年28歲嘅梁茵(Kiko),於2013年入讀第26期無線電視藝員訓練班,其後憑處境劇《愛·回家之開心速遞》飾演勢利又貪錢,仲經常憑美貌去換取利益嘅「威龍潘金蓮」Anita而為觀眾認識。上年10月因不滿合約制度及山頭文化而離巢,與TVB結束8年賓主關係,不過佢離巢後就被爆出有經濟困難,較早前佢喺朋友介紹下到日本餐廳做侍應,雖然暫時紓解財困,不過就引嚟外間唔少閒言閒語。另外,最近佢亦再次喺幕前亮相,為《Chill歎男女》擔任主持。

梁茵 梁茵 梁茵 梁茵 梁茵

超過一個月冇更新IG嘅梁茵,去到前日(31日)終於出PO透露自己近況,佢出PO指早前心情低落,更懷疑自己有抑鬱症:「有一段長時間冇喺網上社交平台出現,前陣子處於一個極之隱藏自己嘅狀態。因為不想解釋所有不實的指控,甚至懷疑自己有抑鬱症,對於朋友嘅過度關心,會感到煩擾、憂慮,不明白為什麼投身飲食行業,就給別人認為是落難。」

另外,佢仲認為職業無分貴賤,人哋睇唔起自己唔緊要,自己一定要睇得起自己:「每個人都經歷過人生不同階段的轉變,為什麼要用自己的價值觀去衡量別人的人生,職業無分貴賤,憑自己雙手努力在疫症中自強不息,不渴望得到掌聲,只希望鼓舞身邊還在奮鬥,不想認輸的你,可能有很多人看不起你,但自己必須看得起自己!」

此PO一出,唔少網民紛紛留言支持佢,例如「不是落難,只轉軌道,繼續努力加油!!」、「kiko加油! 明天會更好!」、「加油,職業無分貴賤,靠雙手最有尊嚴」、「向住自己目標走就得,唔使理會其他人咁多,支持你!」、「Be yourself 相信自己價值觀繼續追夢~ support」及「別人怎樣看也不緊要,最重要做自己認為合適又喜歡的事,人生是自己掌握的 加油」等等。

即睇梁茵IG靚相

梁茵IG 梁茵IG 梁茵IG 梁茵IG 梁茵IG 梁茵IG 梁茵IG 梁茵IG
Ad Block

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受