Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-16 18:25:00

愛回家 | 張盈悅被指外形唔討好兼演技唔掂 網民:希望她不要再出現了

分享:

 

《愛·回家之開心速遞》截圖

TVB處境劇《愛·回家之開心速遞》長拍長有,劇集不時會加入新人,除咗為觀眾帶嚟新鮮感之外,同時亦可以給予新人機會。過往都有唔少藝員憑劇中角色深得觀眾愛戴,因而人氣急升,不過唔係個個角色都得到觀眾喜愛,就好似分別喺劇中飾演「島大女神」秀貞及接龍實習行政人員Fanny嘅張盈悅(Joyce),佢早前仲被網民指佢外形唔討好兼演技唔掂。

近日有網民喺小紅書出PO,上載有張盈悅嘅電視截圖,並話:「請TVB不要硬捧新人啦」,之後再留言話:「真的不是我故意拍醜她,是她的鏡頭差不多都是這樣表情,我隨機拍的」。之後,唔少網民都留言支持樓主嘅講法,例如「怎麼不捧candy,那麼漂亮的女孩,幾乎一直打醬油」、「她好煨瑣啊」、「趕走Anita 俾呢幾個,真係唔知tbb諗咩」」、「其他新人我覺得都可以,這個真的希望她不要再出現了。」、「捧落選港姐都唔捧Candy,真無語」、「好討厭看到這個角色」、「那個Fanny是跟呂冠軍同屆的 當時看到她入選港姐已經覺得奇怪 外型不討喜而且還寒背」、「很懷疑這個女的是不是有後台的」、「對啊 次次都浮誇地說話 眼睛又老是往上看 好奇怪」、「我見到佢即刻轉台」、「每次說話都超浮誇,嗓子超大,超級吵的」、「佢真係好樣衰,點解TVB會簽佢」及「已經不是演技好不好的問題了,看到她說話,表情已經生理不適,很難受」等等。

曾擔任驚嚇演員

現年24歲嘅張盈悅,畢業於美國音樂及戲劇學院,並曾於全球最大專營萬聖節活動嘅公司擔任「驚嚇演員」。Joyce喺2020年參選《香港小姐競選》,佢喺第一次見傳媒時縮膊頭兼寒背,並以碎花裙及棗紅色口罩示人,令唔少網民唔睇好佢。雖然Joyce最終15強止步,不過仍獲TVB簽約成為旗下藝人,入行以嚟Joyce都係飾演閒角,例如《欺詐劇團》秘書、《回歸》KOL及《美麗戰場》參選佳麗等等。另外,佢亦有參與綜藝節目,例如《大整蠱》、《#後生仔傾吓偈》及《冇人性教育》等等。

《愛·回家之開心速遞》截圖

《愛·回家之開心速遞》截圖

張盈悅

張盈悅

張盈悅

 

張盈悅

張盈悅

 

原文刊登於 Yahoo娛樂LOL,am730獲授權轉載

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受