Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-28 19:30:00

我是現場|陳柏宇無私教唱功 王嘉儀擺烏龍以為Jason師承側田學唱歌

分享:
Jason與Sophy首次合作開騷,兩人亦師亦友,擦出音樂火花。

由陳柏宇(Jason)與王嘉儀(Sophy)昨晚(27日)於九展Star Hall舉行「《我是現場》音樂會005」, 兩人首度合作挑戰難度,大唱別人的歌,擦出意想不到的音樂火花,為樂迷帶來驚喜。兩人亦師亦友,互笠高帽。

大膽賞試 音樂主導

今次Jason與Sophy雖有獻唱新歌如《命盡頭》、《自然變態》等自家作品,但用上過一半時間演唱別人的歌,包括柳應廷的《人類群星閃耀時》、馮允謙的《思念即地獄》、鄭欣宜的《先哭為敬》、Serrini的《Let Us Go Then You And I》,8月中才定的歌單,大部分都重新編曲,籌備過程極短, Jason卻十分享受,「我唱到《人類群星閃耀時》先開始入局冇咁緊張,今次個Show以音樂作主導,呢件事係非常大膽,因為唔係以娛樂出發,我非常支持。」Sophy直言跟Jason合作,令歌曲升華,說:「我自彈自唱自己的作品《深淵》,後段有Jason提升咗成件事,令首歌愈嚟愈澎湃,好正!係Live先可以感受到。」

Ad Block
 Jason很享受能參與以為音樂為主的演出。 王嘉儀獲前輩Jason點名大讚歌聲很有特色。 Jason開騷,獲太太Leanne 和囡囡Abi撐場。

誤將「吉田」當「側田」

經過今次合作,Sophy感受到Jason唱歌的功力深厚,當知道對方原來有學唱歌後,更想跟對方的歌唱老師拜師學藝,她在台上自爆烏龍事:「我問Jason跟邊個學唱歌,佢話係側田,我聽到未覺異樣,同Jason講我都想跟側田學唱歌,點知原來佢係話吉田!」引來全場爆笑。Jason認真表示,雖然Sophy的歌不太主流,但歌聲很有特色,「除咗好薄嘅頭聲之外,亦有一啲真音喺度,再做多啲Training,會可以再有唔同嘅Vocal。」希望觀眾多認識她和她的音樂。Sophy則指Jason在各方面都是大佬,非常照顧後輩,既會指教用聲問題,綵排時亦爽快教路,最難得是以朋友方式分享

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受