Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-25 15:45:55

我要瞓鬥|曾比特首當主持被「怒」擲Cue卡 陸浩明︰呢啲嘢死㗎

分享:
我要瞓鬥 | 曾比特首當主持被「怒」擲Cue卡 陸浩明︰呢啲嘢死㗎

我要瞓鬥 | 曾比特首當主持被「怒」擲Cue卡 陸浩明︰呢啲嘢死㗎

由陸浩明(6號)、曾比特、陳葦璇及黃山怡 (糖妹)擔任主持的無綫J2節目《我要瞓鬥》今晚(25日)首播,14組(7組素人隊及7組藝人隊)參賽隊首要任務,是玩贏遊戲爭奪只有10張的床位晉級。挑戰的不只是各「瞓鬥師」捱眼瞓能力,亦考驗各主持耐力,所以4位主持分日夜兩更,配合節目日以繼夜拍攝。主持經驗豐富的6號同曾比特為夜更、糖妹同陳葦璇為日更。

我要瞓鬥|曾比特做主持被陸浩明「怒」擲Cue卡。 我要瞓鬥|曾比特首當主持。 我要瞓鬥|14組參賽隊首要任務是玩贏遊戲,爭奪只有10張的床位晉級。 我要瞓鬥|初次做主持的陳葦璇直言瞓覺很重要。 我要瞓鬥|糖妹黃山怡視主持經驗豐富的陸浩明為「盲公竹」。

《我要瞓鬥》第一集已經「出事」,初次擔任主持的曾比特在訪問片段中,被問到記稿難度時,他大安旨意話︰「唔難,有cue卡,隔籬仲有一個強力主持(6號)傍住,無問題啦。」豈料錄影時就出事。話說當時即將舉行第二輪搶床位關卡,6號準備宣布比賽方式時,曾比特仍一邊低頭整理cue卡,還不經意的說︰「我張cue卡都皺埋……」身旁6號聽到這番話後,一手搶過cue卡,曾比特來不及取回,cue卡已被掉在地上,6號不滿說︰「唔好睇呢啲cue卡,死㗎呢啲嘢。」曾比特開頭有點不知所措,更搞笑同監製講「職場霸凌呀」,在得不到回應,同時見在場各「瞓鬥師」拍掌大笑,就知道是臨場加插的節目效果,不過之後曾比特都不敢再明目張膽睇cue卡。

其實陸浩明主持經驗豐富,一直被糖妹視為「盲公竹」,糖妹接受訪問時話︰「諗住好似3隻羊仔跟住6號,有佢安心晒嘅狀態,點知原來分早夜班。」確實人算不如天算。同樣初次做主持的陳葦璇直言瞓覺很重要,自爆當年組合年代,被隊友稱為「睡寶寶」,她笑說︰「瞓覺係我人生中最重要位置。」曾比特自言是早睡早起一族,因為「唔叻通頂」,所以今次是雙重考驗,而6號更是每日要瞓至少8個鐘才夠喉。

各藝人隊及素人隊「瞓鬥師」,為爭奪身後10張入圍床位,正面開戰,他們事前只知道「鬥唔瞓」,但對遊戲內容一無所知,所以每次主持公布遊戲細則前一刻,等「派彩」的各人都會露出既期待又擔心的神情。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受