Ad Block Ad Block
娛樂
2021-06-29 22:24:00

拆夥先嚟開騷 天堂鳥預告請人氣男子組合做嘉賓

分享:

天堂鳥(BOP)將於8月開騷,日前在唱片公司老闆培哥率領下,與公司一眾師兄師妹去黃大仙祈求演唱會一切順順利利。 問到為何要拆夥之後才開演唱會,天堂鳥三子表示 :「可能我地之前講得唔清楚,其實我地係暫時分開各自發展,公司好好,今年喺疫情下都幫我地傾左不少工作,所以我地會完成埋手上工作先會分開各自發展。」

他們表示兩年前已構思開騷︰「礙於種種原因到今年先開,我地堅持要做演唱會一來要兌現當初對歌迷既承諾,二係我地對舞台上表演都有一團火。就算我地3個之後喺唔同領域上發展,BOP天堂鳥都係一世既,咁多年既點點滴滴會係我地既回憶同埋互相支持既動力。」他們表示已邀請多位歌手朋友做嘉賓︰「今次我哋邀請左好多歌手前輩同歌手朋友做嘉賓,當中仲有男團組合,更有人氣組合成員。至於係邊個就要賣下關子先喇,大家記得買飛入場支持啦。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受