Ad Block Ad Block
娛樂
2023-09-07 15:24:49

前天堂鳥Gordon葉泓聲囡囡出世 新手爸爸剪臍帶

分享:

前天堂鳥成員葉泓聲(Gordon) 和前Freeze成員陳樂榣(Ally)的B女出世了。

前天堂鳥成員葉泓聲(Gordon) 和前Freeze成員陳樂榣(Ally)早前宣布戀情及有喜,並趁生B前到日本旅行兼求婚。轉眼Gordonb女已經出世,他在IG上載多張照片,並感謝Ally的付出,揚言「之後嘅交俾我啦!」

Gordon昨日陪Ally入院,Ally今次選擇剖腹生B,而Gordon等待BB出世時不忘自拍一張記錄當下的心情。BB出世後,Gordon負責幫手剪臍帶,從他的眼睛更可感受到他的喜悅。他為囡囡開了一個IG帳號,並留言說︰「終於等到你出世啦!真係好感動、開心、興趣,我都形容唔到我個心情,我只係想多謝我老婆。你真係好偉大,好叻!頭先我真係好心痛,我愛你,老婆!辛苦晒你啦!之後既野交俾我啦!」Gordon把「興奮」打成「興趣」,可見他的心情相當激動。不少好友留言祝賀,林子善留言說︰「辛苦晒阿嫂!真女人!恭喜晒兄弟!」Gordon就表示會好好向他學習,學林子善做到100分,林子善則再回應說︰「唔好咁講啦!邊學邊做,我都喺度學習緊

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受