Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-13 23:46:46

拉闊音樂會|Anson Lo胃抽筋要人扶返屋企 欣宜爆「老公」只吃一啖飯頂足全日

分享:
Anson Lo因為胃痛未有接受傳媒訪問。(陳奕釗攝)

Anson Lo因為胃痛未有接受傳媒訪問。(陳奕釗攝)

欣宜與盧瀚霆(Anson Lo)今晚在亞洲博覽館舉行《拉闊音樂會 神の拉闊 鄭欣宜 x 盧瀚霆》,由於這個音樂會多次延期,今次終於順利舉行,欣宜在完騷後接受訪問時坦言很感動︰「今次終於做到,我真係好感觸,當我唱《我地》,見到全場燈海,自己都忍唔住落淚。」

完騷之後,欣宜表示Anson Lo因胃痛關係未能受訪,她以「老婆」身份發言︰「佢全日都胃痛,依家『奶奶』(盧瀚霆媽咪)喺房照顧佢。」經理人亦稱Anson Lo因為這個星期要應付籃球賽及音樂會,因此「佢真係有啲頂唔順」,所以無法接受訪問。

網上流出Anson Lo(紅衫者)因胃痛,要由工作人員扶走的片段。

網上流出Anson Lo(紅衫者)因胃痛,要由工作人員扶走的片段。

Ad Block

欣宜讚Anson Lo表現專業

問到Anson Lo胃痛的情況,她表示有「奶奶」照顧住,所以不太擔心。至於對方是否因為心情而導致胃痛,她稱Anson Lo全日只吃了一啖炒飯,透露對方擔心變腫而吃得很少。她說︰「可能佢好耐無見大家,所以想落力啲。我想讚佢,佢真係好專業,佢喺呢個騷準備前後都好專業,真係very good!每個人都會擔心,工作以外會發生好多不愉快,或者壓力,但最重要係入到排舞室,上到台都好專業,the show must go on,佢係做到。」

欣宜心痛Anson Lo不舒服照演出,大讚對方專業。

欣宜心痛Anson Lo不舒服照演出,大讚對方專業。

欣宜為神徒發聲

提到他們其中一部份唱的歌比較「old school」,問到Anson Lo未必聽過這些歌,欣宜故作憤怒說︰「咩呀?我大佢少少咋!我憤怒呀!(你肯定佢識唱?)佢都學咗同唱咗啦!」

欣宜在演出期間,一度問Anson Lo為何不叫她及一眾「神徒」做老婆,對方當時答︰「老婆得一個,係邊個你哋自己諗。」她表示彩排時想到這個問題,於是決定現場才問對方,坦言是為「神徒」發聲,認為Anson Lo心中有一個答案,又指他為人胸襟廣闊,可以給很多愛予很多人。她自言很多時會叫Anson Lo做老公,又認為對方叫她的英文名很好聽。此外,欣宜直認今次自肥成功,又多次大讚對方演出好看,並自爆每次看他彩排時都不停尖叫,令她有點聲沙。

欣宜問Anson Lo為何不叫「神徒」做老婆,對方想了一回才答︰「老婆得一個,係邊個你哋自己諗。」(陳奕釗攝)

欣宜問Anson Lo為何不叫「神徒」做老婆,對方想了一回才答︰「老婆得一個,係邊個你哋自己諗。」(陳奕釗攝)

欣宜︰贏唔過Anson Lo

欣宜表示今次跳唱部份比自己開騷還要多,坦言對方真的很厲害,又笑言自己跳了這麼多日也沒變瘦。當問到如何評價自己的表現時,欣宜︰「贏唔得過佢,最重要大家enjoy,令到個氣氛good!我覺得自己都ok,但我嫌跳《Megahit》未夠準。」問到她會否考慮跟Anson Lopart 2,她表示沒有,但有相約要吃很多的東西。

Ad Block

瘋傳Anson Lo送院

網上流出一段長約10秒的短片,片中見到Anson Lo要由工作人員攙扶離場,及後有指他由聖約翰救傷隊人員送去醫院,令不少歌迷大為緊張。其後花姐回覆說︰「唔好意思,我冇親自同大家交代阿Lo唔舒服冇出嚟做訪問,要拜託欣宜唔好意思。因為阿Lo表演完之後,落台就胃抽筋,痛得好辛苦,所以要fist aid嘅朋友幫手抬佢入房。佢都好想出嚟,抖咗好耐都頂唔順,所以我決定送佢返屋企先,佢已經返到屋企休息,再睇佢聽日嘅情況,唔該晒大家!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受