Ad Block Ad Block
娛樂
2022-02-20 22:32:43

新冠肺炎︱張名雅分享如何照顧Omicron病人

分享:
垃圾

張名雅指,如果兒子感染Omicron,家長盡量避免染疫,才能照顧兒子。

戴住護目鏡及兩個口罩的前港姐張名雅,今日在社交網貼相及發長文,指兩個兒子MarioMilo出現感染Omicron病徵,所以特地分享照顧發病年幼子女經驗及心得。她留言:「最近Omicron爆發,好多人都中咗招,有些人中咗招自己都唔知,又或者中咗但因為潛伏期未能驗出病毒。我今日好想喺度同大家分享過去幾日我嘅經驗。有一天家人告知有些唔舒服,感覺應該係普通傷風感冒。但因為安全起見都係到監測站做檢測。但檢測人數眾多,至小三天後才有結果。於是自己做了home self test。當時self test 顯示了一條深色線,另一條線非常淺色,如果唔比啲眼力未必看得出第二條線。第二天我發現Mario有些不妥,好疲累,開始發燒,咳嗽,係咁話要食喉糖。於是我地立刻幫他做self test,結果都是一條深色線,另一條是淺色線。當天晚上Mario發高燒到40度。真叫人擔心。他一直發冷,疲累,顫抖,圍住雙眼嘅皮膚都紅灑。睡眠質素當然也不好,我和爸爸更加全晚緊密留意住他的情況。一夠鐘便探熱喂藥。細佬Milo情況也是差不多。」

垃圾

慶幸張名雅與夫未有受到感染,才有力氣照顧兒子。

幸而當時兩公婆做好保護未受感染:「因為我同我老公到而家依然是陰性,所以醫生叫我哋要小心保護好自己,不要被感染否則到時就無能力照顧好小朋友!好想多謝譚醫生在緊急時候給我們一個zoom consultation同埋咁夜仲回覆我Whatsapp,經過休息,食藥,飲超多水,兩兄弟第二日已經退燒了,可以話已經好得八八九九了。非常感恩。佢哋而家係胃口比較差。其他野一切正常。而我同我老公依然是negative,我喉嚨乾,常常乾咳,疲累,短暫記憶也比較差,就是無發燒。係呢度要提醒各位家長,屋企要準備一些快速測試,小朋友嘅高低燒藥。如發現自己有小小不妥要立刻戴兩個口罩,自我檢測,自我隔離,保護家人。檢測時候要留意有無好淺色好淺色嘅線,就算第二條線好淺色都係一個indication,要加培留意,隔二十四小時再做多一次test。另外最緊要就係唔好緊張!一緊張就會亂。有甚麼疑問都可以留言或pm我,希望幫到你地。加油一齊抗疫。祝各位身體健康。」

Ad Block
垃圾

張名雅的兩個兒子,同時染上Omicron。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受