Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-26 21:11:21

新歌玩DISCO FUNK 林德信讚Robynn:比想像中玩得

分享:
HK ENT

Alex以這身打扮跳Aerobic,充滿喜劇細胞。

Robynn(葉中月,前名葉晴晴)近日找來相識10年的林德信(Alex)合作,推出英語新歌《Sparkling Wine》,兩人造型充滿狂野,更大玩八十年代retro disc復古曲風,Robynn除了rap更挑戰「性感底線」,親身上陣浸桑拿浴,香豓程度連其夫Jonathan見到她大變身都叫好。

HK ENT

Alex游說一向拘謹的Robynn放鬆一下,以浴袍Look亮相有突破。

Robynn Funky造型老公大愛

《Sparkling Wine》的詞曲由Robynn、Alex及音樂人Jordie Guzman,於22年前已一起創作,碰上第5波疫情後,Robynn在家中閉關寫出自己段落,又不時與Alex交流想法,經過多次討論,參考Bruno Mars和Dua Lipa的歌曲,嘗試融合拉丁美洲音樂與懷舊電子風。Robynn又找來Dear Jane主音Tim任導演,因她與Tim擔非常之好朋友,「如果其他導演嚟拍,我應該會唔識做表情,不過阿Tim令我好放心。雖然扮浸高溫桑拿,不過實質上係冷水,最後拍攝到嘴唇發紫,不過因為老友記班底,所以我盡量放鬆拍攝。」及後她丈夫Jonathan來探班,見她的士高造型大讚好滿意,更開玩笑說:「妳唔好換衫,呢個造型返屋企俾阿囡睇吓。」

HK ENT

充滿喜劇天份的Alex,非常投入跳八十年代Aerobic。

Alex跳住Aerobic拍MV

身穿白背心襯綠色波褲的Alex,大跳八十年代Aerobic健身舞,另一誇張造型就訂了一副鑲有鑽石金色的假牙,尤其當聽到《Sparkling Wine》的音樂響起,他就好想重回派對。談到今次合作,Alex指,過往對Robynn印象是一位好勤力的女歌手,全程投入創作及社交平台宣傳,後來當了年輕媽媽,重心去了家庭及女兒身上,他說:「估唔到今次機緣合作,竟然再見到有火嘅Robynn,而且仲肯接受改變,見到一個同以前絕對唔一樣Style嘅佢。」導演阿Tim亦笑說:「Robynn叫我做導演,我聽完首歌,留意一下歌詞,好好奇,響邊個地方搵靈感,寫到咁有feel嘅歌詞呢?」

HK ENT

Alex與Robynn以復古造型唱出《Sparkling Wine》,融入八十年代Disco FUNK曲風。

HK ENT
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受