Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-11 19:25:18

旁觀者|羅天宇預告角色會轉變 入行15年恨拍電影想做動作演員

分享:

吳若希、羅天宇、周志康及總監製鍾澍佳等出席《旁觀者》宣傳活動。

吳若希與羅天宇、胡蓓蔚、周志康、吳嘉儀等在銅鑼灣出席《旁觀者》宣傳活動。由於此劇是由77 工作室負責製作,監製鍾澍佳亦有到場支持,對於《旁觀者》的劇本非常創新,他在活動上也表示觀眾需要不同的劇種、風格、題材,所以未來都會作不同嘗試,很開心今次劇中的演員表現很好。

羅天宇跟周志康在活動上自爆會跟連詩雅有親熱戲,羅天宇怕羞表示那場親熱戲有著衫,相反周志康那場就比較大膽些。周志康更笑謂把平日打波的不滿,藉機在劇中發洩在羅天宇身上。提到羅天宇在劇中忘記了被連詩雅及周志康欺凌的場口,他表示自己有看過一些創傷後遺症的資料,「其實都幾得意,真係會成段記憶會冇咗,但之後佢會記得啲。」

周志康餵羅天宇食「辣辣」壽司,認真好兄弟。

跟王敏奕關係難以想像

由於他在劇中要扮演大學生,本身是大隻仔的他特別要減肥,「因為對手連詩雅都好瘦,個角色都有強迫症,同埋對食嘅嘢有要求,所以個角色一定唔會肥,我都特別減咗十幾磅。」

對於角色跟王敏奕是超級密友,但又不會成戀人,他直言收到劇本時感到很神奇,他說︰「我本身就冇咁close嘅異性知已,我覺得好得意,我都要靠想像。正常有同性知已,咩都傾得,但異性知己真係要雙方都冇另一半,因為另一半一定會呷醋!直情日日都喺佢屋企,又幫佢準備唔同嘢,甚至底褲都係我幫手拎,段關係真係好得意,我只好靠想像去做,但我知真實生活上應該係有咁close嘅人。」

角色將會大暴走?

羅天宇在《旁觀者》的戲份頗重,他稱今次角色比以往都不一樣,希望可以給到大家一個新的感覺。對於再次演暖男,他指角色稍後會有一些遭遇,令他的性格改變。對於是否像網上所指會變成殺手,他笑謂︰「總之係一個大轉變!希望令大家有啲surprise!」

恨拍電影動作戲

他稱早前剛完成拍攝《巾幗梟雄之懸崖》,終於可以一嚐動作演員的滋味。他坦言已入行15年,每次都好珍惜機會,特別希望拍動作戲及拍電影。說︰「我一直都話想演動作戲,自己都鍾意睇動作戲,今次終於試咗,真係好正!同埋入行15年,真係好想拍電影。(會唔會考慮用動作演員殺出血路?)我會努力鍛鍊自己,拍《巾幗》嘅時候,有啲位做得唔好,過程中有啲有心無力,有挫敗感,但有呢次經驗我會之後再做好啲!」他表示稍後會有機會跟電影導演合作,拍攝單元劇,由5位電影導演操刀,但未知自己到時會跟哪一位導演合作。

羅天宇希望可以參與電影工作。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受