Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-23 08:30:35

明日戰記|劉嘉玲鼓勵古天樂:追夢係孤獨,我一直會在身邊 吳君如高呼要睇100次

分享:
古天樂、劉嘉玲和劉青雲出席《明日戰記》首映禮。 吳君如與陳可辛出席《明日戰記》首映禮,齊齊力撐古天樂。

香港首部科幻鉅製《明日戰記》昨晚(22日)舉行首映禮,電影總監製兼主演古天樂聯同劉青雲、劉嘉玲、姜皓文、吳炫輝導演、合唱電影主題曲的Winka@COLLAR和ANSONBEAN(陳毅燊)等均有出席,向來圈中人緣好的古天樂,獲好友吳君如與陳可辛、周秀娜、廖子妤等現身支持。劉嘉玲分享拍攝感受時,深情地跟古天樂說:「喺尋夢路上,係好孤獨⋯⋯我一直會喺身邊支持。」而吳君如則在社交平台貼上與古天樂的合照,並上載一條高呼「我要睇100次《明日戰記》」的短片,寫道:「邊個想同我一齊睇100次」

吳君如在IG Story分享出席首映禮的花絮。
Ad Block

繼續努力 終有一日大家會睇到

古天樂花上近10年的努力,以高水準的CG特技,為香港電影寫下歷史一頁,劉嘉玲對他的堅持深感佩服,「在尋夢路上,係好孤獨,但我哋都要繼續堅持自己夢想。」她很欣賞古天樂出錢又出力,拍一部香港史無前例的科幻片,在首映禮台上不忘予以鼓勵,「這嘗試的路係好辛苦,可能暫時未必得到大家認同,但我哋亦唔可以忘記,我哋最初嗰個夢想,一定要繼續咁行落去,我覺得只要你繼續咁樣努力,始終有一日大家會睇到。」接著嘉玲呼籲大家支持古天樂這部實現夢想的電影,並深情地對古天樂說:「我一路會喺你身邊支持。」面對內地評論和票房壓力,連日馬不停蹄落力宣傳的古天樂,大表感動,向嘉玲連聲道謝。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受