Ad Block Ad Block
娛樂
2021-04-22 16:33:00

晚吹-有酒今晚吹|林作醉酒最愛除褲 自爆與唔同女生發生關係

分享:
林作分享在英國醉酒的往事。

林作分享在英國醉酒的往事。

ViuTV節目《晚吹-有酒今晚吹》最新一集邀請了林作做嘉賓。林作在節目中提到自己在英國讀書時,經常飲酒,更試過在下午3、4點飲到醉到不省人事,之後在英國人流最多的地鐵站,登上車廂並攬住鐵柱嘔。

林作自認酒量不算好,醉後更一定會做出瘋狂行為︰「一斷片就想除褲同除衫,喺街都會,最緊要係除條褲,好多朋友都見識過,好彩無俾人影到。」他又提到酒後必定「出事」︰「通常都係同女性發生關係。」主持強尼問到「咁咩對手都有?」林作答道︰「我啲眼光向來唔錯嘅,但儘量都唔想咁樣,太多啦!」亦曾試過醉後拿住拖鞋求婚。

林作曾被人拍下全裸照,估計又是醉酒導致。

林作曾被人拍下全裸照,估計又是醉酒導致。

林作謂試過與麥秋成到酒吧捧陳葦璇場,飲完酒見到她之後便表示上前表示很傾慕她,但其實只是飲醉亂講說話。他又提到7年前購入現時的居所,全因為去蘭桂坊很近,一周蒲足四晚。現時31歲的他坦言「已經唔得」︰「自己唔係好得,27、8歲已經唔得,唔可以連續飲兩晚。」

去到節目最後一部份,林作說︰「我想懺悔嘅係,以前因為飲完酒同好多唔同嘅女士發生過感情,佢哋分別嚟自香港、香港、香港同埋香港,大部分都好似係讀law嘅,咁喺度講聲唔好意思,同埋同大家保證以後一定會改過自新,唔會再同你哋發生任何關係!」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受