Ad Block Ad Block
娛樂
2021-02-16 15:50:00

有交情㗎?同汪明荃羅家英拜年 Edan成功獲得「汪阿Tag」

分享:
Edan開心獲得「汪阿tag」。

Edan開心獲得「汪阿tag」。

汪明荃昨日上載與老公羅家英、MIRROR成員呂爵安(Edan)、石修囝囝陳宇琛及太太Camille的合照,三人日前到汪阿姐的家中拜年,阿姐當然要用「汪阿姐」標註他們的名字,獲得「汪阿Tag」的Edan留言謂︰「多謝Liza姐!」

汪阿姐留言祝福陳宇琛夫婦,陳宇琛的太太留言道謝。

汪阿姐留言祝福陳宇琛夫婦,陳宇琛的太太留言道謝。

Edan前年跟羅家英主持節目《臺灣文西Only You》而認識,去年則與石修囝囝合作《男排女將》而結緣,Edan與陳宇琛結伴到汪阿姐家拜年自然合理不過。可能阿姐與Edan不熟的關係,她在帖文未有提到Edan,而阿姐與石修相識多年,絕對是睇住陳宇琛長大,她寫道︰「修:昨天你嘅仔Sam同埋新袍Camille來探我同家英哥呀!好耐冇見Sam,感覺佢婚後人更成熟,講嘢都好淡定,有自己睇法、有目標。我覺得佢真係大個仔囉。替你高興!」

石修亦在阿姐的帖文回應說︰「修:昨天你嘅仔Sam同埋新袍Camille來探我同家英哥呀!好耐冇見Sam,感覺佢婚後人更成熟,講嘢都好淡定,有自己睇法、有目標。我覺得佢真係大個仔囉。替你高興!」

石修隔空拜年。

石修隔空拜年。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受