Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-25 22:32:54

有個閨密叫祖藍|楊千嬅最驚同奶奶打麻雀 爆丁子高唔識撈

分享:
千嬅非常健談,開心Share與屋企人的關係和相處。

千嬅非常健談,開心Share與屋企人的關係和相處。

由王祖藍擔任主持的綜藝節目《有個閨密叫祖藍》,請來楊千嬅做嘉賓,她暢談與老公、仔仔,甚至是奶奶的關係外,更坦率剖析了自己多年來的心路歷程及性格。

千嬅大爆老公是「運動魔人」,即使只是上綜藝節目也當正「真.比賽」:「有次佢特登train咗三個月先去拍,我提咗佢十次呢個係節目、你只係演員,佢就話自己係運動員。」千嬅說到此處即指自己冇嫁錯人:「整整吓佢搞到我都覺得自己係運動員,跟住就唔肯認輸喇,但有次我出咗意外,鬥牛成個飛起咗,就輪到丁生話番我只係演員。」談到祖藍讚丁子高身型弗,千嬅又指老公身形冇祖藍想像咁弗:「佢遮得好咋,話佢Perfect figure又唔係。」

Ad Block
講到丁子高,千嬅不停投訴老公。

講到丁子高,千嬅不停投訴老公。

為老公移居上海

千嬅強調與丁子高並非一見鍾情,只是愈相處愈發覺自己深受對方影響,並謂現時在上海居住也是因為老公的上海人身份:「當初嚟係因為佢好耐冇見屋企人,佢屋企大家族嚟,每次食飯都成三圍枱。但我爸爸媽媽喺香港,所以都會掛住香港。」

祖藍追問千嬅曾否行奶奶政策,千嬅即分享與奶奶打牌趣事:「打牌我識識哋,但又唔係好識,因為數學真係相當差。初初打我好驚架,奶奶好認真,唔可以亂打。譬如人哋做大牌,但我又唔知亂咁打,結果打出去俾個雞糊截咗人哋一舖150幾番,真係驚過輸架。」

Ad Block
千嬅表示自己很想念香港。

千嬅表示自己很想念香港。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受