Ad Block Ad Block
娛樂
2023-11-22 15:45:40

李佳芯台慶慘被無綫「埋堆堆」遮樣 樂易玲讚Ali明白事理「仲有好耐合約 唔會嘥咗佢」

分享:
李佳芯台慶慘被無綫「埋堆堆」遮樣 樂易玲讚Ali明白事理「仲有好耐合約 唔會嘥咗佢」

李佳芯台慶慘被無綫「埋堆堆」遮樣 樂易玲讚Ali明白事理「仲有好耐合約 唔會嘥咗佢」

星期日晚TVB台慶2023,盛傳被雪嘅李佳芯Ali 都有現身,而TVB內地串流平台「埋堆堆」微博,將Ali有份現身於陳慧嫻演唱《跳舞街》時嘅大頭片段,以模糊效果遮面。有網友留意到,TVB內地平台直播台慶現場情況時,李佳芯同樣冇得見人。而去年同樣嘅直播進行期間,Ali同陳展鵬出場嘅部份直情插播其他片段。

TVB台慶2023|在無綫大陸平台分享的片段見到李佳芯Ali被打格。 TVB台慶2023|在無綫大陸平台分享的片段見到李佳芯Ali被打格。 李佳芯(Ali)絕對是女神級 李佳芯Ali不斷提醒自己,要照顧好身體。 李佳芯Ali不斷提醒自己,要照顧好身體。 李佳芯Ali不斷提醒自己,要照顧好身體。 李佳芯Ali不斷提醒自己,要照顧好身體。 李佳芯Ali不斷提醒自己,要照顧好身體。 李佳芯Ali不斷提醒自己,要照顧好身體。 李佳芯Ali不斷提醒自己,要照顧好身體。

日前TVB舉行員工獎勵活動,向効力多年嘅同事頒發俗稱「老人牌」嘅金牌。高層樂易玲負責頒獎之外,自己都獲得20年長期服務獎。負責管理藝人嘅樂小姐受訪期間,又突然好感性、眼濕濕咁話多謝同事們用心工作同熱愛公司,仲話「有時『加監』(加長合約),一拎過去,佢哋睇都唔睇(動筆簽約),大家並肩作戰。」

樂小姐回應Ali被遮樣事件時表示,「我諗好多嘢佢(Ali)都會明白,佢知我哋好錫佢。其實我約咗佢過幾日坐低傾偈、食飯,不過佢同屋企人去旅行,等佢返嚟慢慢傾。佢係個好好嘅藝人,真係好好,我會盡量想辦法,繼續同佢有多啲合作機會。佢仲有好耐合約喺度,我地唔會嘥咗佢。」Ali份約到幾時完?樂小姐表示「仲有好長」。

樂易玲大讚李佳芯Ali係個好好嘅藝人 樂易玲大讚李佳芯Ali係個好好嘅藝人,又指後者與TVB仍有很長合約

李佳芯Ali 2018年憑《BB來了》一劇榮登TVB視后,本來發展備受看好,但於年前社會事件過後懷疑被雪,封后之後只拍過3套劇,《愛美麗狂想曲》同《智能愛人》都被安排喺串流平台上架後先播。近期Ali直情被安排拍綜藝做主持,新近推出嘅《日本18種住法》甚至要住凶宅。

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Klook.com
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受