Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-10 22:38:39

李施嬅為撐陳山聰改離港計劃 直言自身價值非無綫獎項可比

分享:

李施嬅為支持陳山聰,於是參與台慶頒獎禮。

李施嬅雖然已經離巢,而她亦深明台慶頒獎禮的遊戲規則,自己獲獎的機會等於零,但為支持好友陳山聰,所以特意更改行程,押後離港日子,見證對方登上視帝寶座。

雖然施嬅有3項提名,但她直言以平常心面對獎項,坦言自己「好耐冇諗要拿這個獎」,所以未有參與拉票或接受訪問,甚至沒有計劃出席今次頒獎禮。她指這段日子看到粉絲為她拉票,大為感動。

Ad Block

籲粉絲毋須介意

施嬅表示,得知粉絲對她再度失落獎項感難過,但她著大家不要太介懷︰「我嘅價值唔係一個獎就可以代表到嘅。可能真係信心爆棚,不過呢份信心,係你哋有份一路好努力咁話俾我知,幫我建立嘅。而我係完全收到晒。多謝你哋。恭喜所有得獎者。見到大家攞獎嘅喜悅同初心,其實都真係幾好睇。每一位都付出好多努力,都係實至名歸。」由於施嬅現時亦有參與不少海外拍攝,網民認為她應放眼國際市場,發展還會好一些。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受