Ad Block Ad Block
娛樂
2020-09-24 04:30:00
日報

李蕙敏教兒子中秋傳統

分享:

李蕙敏(Amanda)昨日在將軍澳電視城為節目彩排,她表示英籍丈夫知道中秋節傳統,反而兩歲養子Michael,剛開始認識這個節日:「其實往年我都有買燈籠俾囝囝玩,不過對佢嚟講同一般玩具冇分別。今年我解釋俾佢聽,佢依家明白中秋節傳統,而且好鍾意食月餅,會預備多一啲,只要慢慢食唔怕油膩。」
 

Amanda稱,兒子年紀小小,非常喜愛聽歌,她因此經常唱歌給兒子聽:「佢好鍾意月亮,成日要搵月亮,會問邊度有月亮,我就唱歌俾佢聽,唱《月亮代表我的心》,我話呢首係關於月亮嘅歌。」最近在製作新歌Amanda,其中一首歌是向偶像致敬:「錄咗一首關於作家張愛玲嘅歌,佢係我偶像,今年係佢一百歲誕辰,所以有感而發,希望寫一首關於佢書裡面人物故事嘅歌。」
 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受