Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-02 19:48:36

李龍基個唱晚宴宣布加開一場兼加價 網民: 老人家真識玩

分享:

個唱晚宴原由3月26日舉行,現宣布加開3月24日,共兩場。

李龍基(基哥)未婚妻王青霞目前正被還柙,基哥每日風雨不改去探望愛人,甚至曾揚言表示已取消三月份所有的工作。不過話口未完,「人氣爆燈」的基哥日前即推出一個晚宴套餐,$4,000/席(全包宴),並有9道菜式,觀眾可以邊食邊聽歌,據指消息一出,個唱晚宴已火速爆滿,基哥更乘勝追擊立即宣佈加開一場,果然係「高手」。


今日(2日)網上流傳晚宴的加場宣傳海報,原來基哥食住個勢,決定加開3月24日一埸,從酒家的宣傳海報所見,價錢更由$4,000一席坐地起價至$5380一席,食物亦由燕窩升呢到食魚翅,網民紛紛笑言:「老人家真係非常識玩」、「流量高手」,更有人指他「籌錢救老婆」。

 

 

基哥表示不知道流量是何物。

「抽水王」林作日前指基哥化流量為收入,當時基哥自言行得正企得正,並表示不懂如何作流量,更大爆好多人藉此事而賺了好多錢。昨日,林作貼文回應表示:「但橫睇掂睇,都係基哥目前全港最有流量,同埋係佢開show賺錢啵!基哥嗰種謙卑,令我又學一課。本人真心希望做基哥入室弟子。唔學唱歌,也講真識少少做流量,同埋將流量轉化為收入。不過我真係要跟基哥學如何可以咁低調、自然、謙卑、不刻意地製造到流量,仲要可以如此般持久!」 

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受