Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-02 14:30:16

杜汶澤建議姜濤放長假減肥 有感而發撰文:謝霆鋒細個嗰陣仲癲過龍心

分享:
姜濤

姜濤憑《濤》贏得「我最喜愛的歌曲」,連續第四年贏得該殊榮超越張學友的叱咤紀錄。

MIRROR成員姜濤在昨晚2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮(叱咤2023)上再奪大獎,憑《濤》一曲贏得「我最喜愛的歌曲」,今次已是他連續第四年贏得該殊榮,超越歌神張學友創下的叱咤紀錄。

對於姜濤近年外型發福,日前登上美國網站「TC Candler」公布的「全球百大型男」(The 100 Most Handsome Faces 2023)季軍,成為「亞洲第一」卻引來反對派激烈批評,杜汶澤今日透過Facebook有感而發,撰長文建議姜濤應該放長假減肥,以及給自己一個沉澱機會。

杜汶澤指任何人攻擊姜濤都犯鏡安法,一世被追捕。 杜汶澤撰長文建議姜濤應該放長假及減肥,給自己一個沉澱機會。 姜濤再次唱出《濤》。 姜濤再次唱出《濤》。 2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,姜濤憑《濤》一曲勇奪今年「我最喜愛的歌曲」,(資料圖片) 2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,姜濤憑《濤》一曲勇奪今年「我最喜愛的歌曲」,(資料圖片) 2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,姜濤憑《濤》一曲勇奪今年「我最喜愛的歌曲」,(資料圖片) 2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,姜濤憑《濤》一曲勇奪今年「我最喜愛的歌曲」,(資料圖片) 2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,姜濤憑《濤》一曲勇奪今年「我最喜愛的歌曲」,(資料圖片) 2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,姜濤憑《濤》一曲勇奪今年「我最喜愛的歌曲」,MIRROR大熱奪「我最喜愛的組合」 。(資料圖片) 2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,姜濤憑《濤》一曲勇奪今年「我最喜愛的歌曲」,MIRROR大熱奪「我最喜愛的組合」 。(資料圖片) 2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,姜濤憑《濤》一曲勇奪今年「我最喜愛的歌曲」,MIRROR大熱奪「我最喜愛的組合」 。(資料圖片) 2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,姜濤憑《濤》一曲勇奪今年「我最喜愛的歌曲」,MIRROR大熱奪「我最喜愛的組合」 。(資料圖片) 2023年度叱咤樂壇流行榜頒獎典禮,姜濤憑《濤》一曲勇奪今年「我最喜愛的歌曲」,MIRROR大熱奪「我最喜愛的組合」 。(資料圖片)

杜汶澤懷疑姜濤「壓力肥」

杜汶澤稱:「我想講吓姜濤。我當然知道佢啲fans好保護佢,所以任何人攻擊佢都會干犯鏡安法,一世被追捕,我老嘞!只係想安享晚年,所以會好小心講。我覺得佢應該放假。一年?至少半年。做乜?無呀,減下肥,打下波,去外國生活下,唔上跳舞堂唔學唱歌,可以學下其他嘢吖咁後生。」他自言沒有資格笑人肥,因為他自己都「肥到隻豬咁」,但就認為偶像不應該肥,他說:「我覺得佢呢種肥可能係『壓力肥』,所以我關心嘅係佢嘅心理。係呀,我好多事咖!大家都係人,如果唔係太蝕底嘅,我多數都會關心吓。」杜汶澤透露好多年前曾在電視台後台見過姜濤,大讚對方是個好有禮貌的小朋友、好可愛,可惜現在已見不到他昔日笑容。

劉德華成日着條吊腳褲鬼咁核突

杜汶澤續說:「其實每個偶像一紅就會好大壓力,呢個係定律。好似以前謝霆鋒細個嗰陣仲癲過龍心啦!撞到啲車爛X晒,人就係咁㗎啦,唔適應吖嘛!陳冠希咪又係咁,亂X河馬,而家同個女幾溫馨呀。」又認為行內人10個有9個都唔會講真話,他舉例稱:「夥計就更加唔會出聲啦,好似劉德華咁,成日着條吊腳褲鬼咁核突,圍住佢嗰啲擦鞋仔個個都話靚呀靚呀,咁佢咪信囉!邊個夠膽講真說話㗎?死咗啦。」談回姜濤,他覺得對方的同事一定有讚他已經瘦了好多,並稱:「細侄你記住,邊個咁同你講邊個就係害X你嗰個。」杜汶澤奉勸大家若錫姜濤應該給予他時間休息,讓他有機會沉澱、放鬆的空間,將來可以走得更遠。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受