Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-28 20:20:30

東張西望|陳庭欣誤墮演唱會飛騙案 捐失4萬元

分享:

陳庭欣由《東張西望》主持變了受訪者。

《東張西望》主持之一陳庭欣今次成為騙案苦主,原來她透過「247足球會」前高層周志業(Frankie代訂演唱會門票,損失近4萬元。節目除了有陳庭欣這名苦主現身說法,另有兩名苦主亦有接受訪問,他們均表示Frankie稱會有門票,若買不到會退款,惟到限期仍未收到票,也沒有收到退款,款額涉及過萬元。

 

節目提到「247足球會」前高層周志業嫌謊稱可以出售演唱會的內部門票。

陳庭欣︰佢應該賭得好大

警方日前拘捕一名36歲男子,涉嫌謊稱可以出售演唱會的內部門票被捕男子為周志業(Frankie),曾經是「247足球會」的發展總監,有超過100人受騙,涉及款項高達600萬元,當中有不少苦主是足球員。

陳庭欣接受訪問表示自己多數都是幫人買飛,「有時我會幫朋友買飛,因為見到朋友好想睇,但我每次都同朋友講明我對Frankie呢個人都唔係好了解,不過我認識佢,曾經托佢買過,我係有飛嘅!所以而家我連埋我啲朋友加埋五個人左右啦,我哋買嘅飛嘅數量嘅錢可能係3萬幾4萬蚊總共

她續說︰「我諗直至早三、四日開始,真係send message之後,佢就唔覆喇。後來睇新聞先知道佢都被警察拘捕咗,好似聽朋友講聽到佢有時喺電話對話中,話用兩萬蚊買呢場波咁樣,咁聽落去,我覺得佢應該賭得好大吓囉。

Ad Block

陳庭欣表示與朋友損失近4萬元。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受