Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-03 13:04:56

林作借曾志偉咀女事件向裕美挑機:我只係有樣學樣

分享:
馬來西來女模黎峇菈生日,獲曾志偉吻賀。

馬來西來女模黎峇菈生日,獲曾志偉吻賀。

曾志偉日前出席馬來西亞模特兒黎峇菈的生日派對,為人熱情的他除高歌為壽星女賀壽,更主動搭住黎峇菈香肩,並熱情地為對方送上香吻,事件引起網民熱議。昨日,曾志偉出席《聲夢傳奇2》決賽時回應有事件,他不認為是一件大事,只是出於禮貌,並強調與黎峇菈本身不認識。

Ad Block
林作借機同裕美耍花槍。

林作借機同裕美耍花槍。

「抽水王」林作昨晚得知曾志偉的回應後,立即在社交網表示要有樣學樣,他寫道:「本人宣布:以後大家都可以咁嘴一條唔識嘅女,話知佢邊個。純為禮貌,我只係有樣學樣。志偉哥係我偶像!」更向女友裕美挑機表示:「唔到你話有問題。大前輩咁教,你唔係唔俾面啊嘛。夠薑你話佢有問題啊!」裕美即回應謂:「我都唔需要俾面任何人,話知你係邊個!」林作再追問表示:「你係咪話佢咁嘴法有問題啊?」裕美即醒目警戒男友:「佢嘅野關我什麼事,但你得罪我,你就係唔想活」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受