Ad Block Ad Block
娛樂
2021-03-26 04:30:00
日報

林作專訪|敗筆係唔夠極端 有種冒險叫抽水

分享:
林作

林作

論近日的城中熱話,「林鍾一戰」必定榜上有名。這場擂台上的「百萬隻揪」賽果如何?9月自有分曉。在眾人眼中,從沒打過上擂台的林作是輸在起跑線,林作卻揚言已嘗甜頭,「生意翻咗七倍!」不過,這可不是撓埋雙手印印腳,既已答應作戰,林作也真找教練學打拳,早前,本報直擊他受訓情況,練到大汗淋漓手軟腳軟的他,自封為「No pain, no gain的人辦」。說他騎呢、抽水、博上位?他卻自嫌未夠極端,實行要將抽水發揮到極限!

文:Grace   圖:陳奕釗 蘇文傑
場地:榮拳館   鳴謝:楊家祺教練

抵到爛的挑機
訪問當天,是林作第三堂正式訓練,看他大汗疊細汗仍不斷被教練督促要「俾啲掙扎」,儘管被教練踢爆試過遲到、早退兼失蹤,這次林作不是hea練,更要被細路狂毆練閃避,難得他仍自我感覺良好,「進步神速!本來連計分、遊戲規則都唔識,依家識晒,第二次訓練時幾乎斷氣,今次啲氣長咗好多,當你以為無氣,試下推多1分鐘,你又有氣,真係要食幾拳,先識得點樣去打人,人生就係咁樣先過癮。」落場知真章,無論事業、愛情、打拳或抽水,想多無謂,行動做實際,敢冒險才有機會贏,「大家搞錯好多嘢,話林作時不時就衝出嚟抽水,錯!各位我日日都抽水,我不止向鍾培生挑機,其實我挑咗好多人機,但佢哋唔覆我啫。」一次挑機,換來一場打輸都有錢收的拳賽,還有隨知名度而來的營業額,林作直言抵到爛,「嘩,開心到不得了!真係想同大家講有危先有機,有挑戰先至有成果,唔好再坐喺度,挑機就會有回報!唔冒險,就真係唔得,我話我依家係人辦!」

Ad Block

靚仔過王祖藍  自比周星馳
「未抽乾!係抽,希望再乾啲!」林作自評未夠盡,出得來「抽」,不怕惹抨擊,只怕你不關注,「我鼓勵網民應該多啲出聲,唔好撐我撐得太緊要!喂!邊好睇呀?大佬,成個場噓呀鍾生咁點好呢?」林作仍是一貫「別人笑我太瘋癲、我笑他人看不穿」的態度,笑迎網民尖酸留言,談到有人指他是戴了眼鏡的王祖藍,「我都見過王祖藍,我靚仔過佢好多!這是我的敗筆,我紅唔起係因為我唔夠樣衰,或者話唔夠肥,即係冇一樣夠極端,其實我都算好樣呀!又唔夠矮,肥又唔係好肥,瘦又唔係好瘦。」至於被封為「謝偉俊2.0」。他來一招順水推舟,「我覺得我比較似周星馳,他的無厘頭係用腦諗過,好認真咁度過。謝偉俊唔似有諗過度過,我都同佢都算認識,一齊拍過節目,覺得佢唔係好夠爆,除咗講佢剝衫。」林作自評為目前香港最好笑的人,並分析說:「現在香港人要的gag,一定要吸引到hater,有種抵死、摟打的感覺。唔好諗住真係搞笑啊,有點挑釁性、少少aggressive 嗰種,表面看似唔好笑,諗深一層你會覺得好笑,可能笑著喊添!」

Ad Block

鍾培生最大弱點  係唔輸得 
話說回來,上得擂台,難道想輸?「如果你想成功,你一定要好介意輸贏,打拳好啱我。」自幼受母親訓話,視出人頭地爭第一為人生目標,保險跟打拳一樣,都非常適合他,「我鍾意保險唔止係為錢,雖然錢都好,但我最鍾意鬥排名!我高你一格,我要串你成世,舉例我聽講幾日前贏咗舊年嘅請人大獎,我係全公司請人最多,我打贏第二名,我呢世都排過第一,我就係鍾意呢種感覺。」雖然他自言會交足貨每星期練4至5日,但今次對手是真拳手鍾培生,連教練亦坦言暫時勝算不高,萬一輸了有何打算?「打輸一次又點啫!唔係完結㗎!收一百萬,咪拎住50萬再挑第二個挑到贏為止囉。最緊要贏得多過輸,如果成世唔輸都唔好,舉例鍾生旳問題就係佢唔輸得,呢個係佢最大弱點,我聽講佢未輸過嘛。」畢業於牛津大學的林作,自言擁有英式幽默,跟畢業於美國南加州大學的鍾培生大有不同,「我哋好鍾意自嘲,笑自己失敗,我哋睇自己睇得輕,佢睇到自己好重呀!」

Ad Block
林作與鍾培生將於9月在擂台上決一勝負。

林作與鍾培生將於9月在擂台上決一勝負。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受