Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-06 21:19:37

林作澄清「豬扒論」 揚言唔怕同無綫打官司

分享:

林作就無綫的律師信作公開回應。

林作於晚上開直播公開回應無綫的律師信,他表示當時收到一個電郵,一度誤以為是垃圾郵件,其後發現內裡有一個附件,才知道是律師信。他簡單交代信中內容,並強調自己去年捧紅了「東涌羅浩楷」利愛安。

身為前大律師的林作逐一回應無綫,他讀出無綫律師信其中一句並謂︰「利愛安小姐唔係豬扒,相反佢擁有善良開朗嘅特質,廣受觀眾歡迎。TVB呢一句意思係有善良開朗嘅特質就唔可以係豬扒,但我覺得有侮辱性,依家啲豬扒都係好人,係你寫嘅,你話相反擁有善良開朗嘅特質,即係豬扒係無嘅,大家就要小心啲。」

林作強調自己不覺利愛安是豬扒。

質疑無綫曲線宣傳

林作對無綫提出的要求,他坦言對這些律師信是駕輕就熟,如食生菜。他表示會向無綫提交書面回應,並指無綫安排明天(7)進行港姐複選,予人「扯貓尾」的感覺,坦言現正考慮會否親身把書面回應交到電視城。他說︰「我嘅言論係意見,並非事實陳述,作為意見,在法律上係好難作出誹謗控告。至於乜嘢為『豬扒』,就係各人定義都有唔同睇法,係好難講告到。」他又認為,無綫今次向他發律師信是曲線宣傳,質疑出信日期及回應日期都與港姐面試有關,是太過巧合,「我覺得係花招宣傳,唔係認真告,任何一個認真律師望住呢封嘢,係無可能咁樣同你出呢封信。」

林作指其言論中的「豬扒」是指不入圍,僅在初選出現的人,他說︰「呢幾日,我哋係地鐵站見到嘅極品,呢啲我認為,確實講豬扒係唔啱,呢啲係恐龍,你嗌豬扒都侮辱咗豬扒,呢個我道歉嘅!」他之後再發表惹火言論︰「本人道歉,向全港市民道歉,呢啲係恐龍,我當日喺日出康城門口行過嘅感覺係有班暴龍行過。講清楚,個啲係未入選。TVB都唔會承認嗰啲係入選到。九成係指未入圍,只係報名,好多係豬扒。我唔係跪低,我要澄清唔係講緊上到電視,真正入圍個啲九成係豬扒。」

林作大讚無綫要求嚴謹。

林作認為是美麗誤會

林作稱一直都支持利愛安,但對方並未成功入圍,指無綫非常嚴謹︰「利愛安咁好,人見人愛,車見車載,廣受觀眾歡迎,都喺第一輪foul佢,嚴謹!如果係小弟一定俾佢入三甲!你連第一輪都唔俾佢過,小弟認為TVB要求係非常嚴謹、犀利,連利愛安咁好都唔俾過第一輪,證明你哋水準係高嘅!」

他續說︰「我話最出名嗰個係東涌羅浩楷,大家留意呢句前面係句號,並非逗號,呢個係標點符號問題。我話嘅係最出名候選人,唔係最出名嘅豬扒,係指最出名嘅香港小姐候選人,並非講利愛安係豬扒。」他多次大讚利愛安,並沒有指對方是豬扒。他認為今次僅屬「美麗嘅誤會」,認為澄清誤會後便無須移除爭議貼文和道歉。「希望今次澄清之後,可以大家好來好去,希望各方得到滿意解釋。」他指若無綫仍落實提告,他說︰「小弟係怕打擂台,唔怕打官司。」

林作坦言不怕與無綫打官司。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受