Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-03 15:55:00

林明禎上好青年荼毒室受訪展高EQ 驚訝主持無睇《飯戲攻心》零準備

分享:
大馬女神林明禎

大馬女神林明禎

林明禎擁有可愛外表及傲人身材,加上唔咸唔淡嘅廣東話俘虜人心,被指係大馬女神之外,更成為香港廣告女神,接拍多個香港廣告;又曾經於去年受邀擔任張敬軒演唱會嘉賓,合唱《只是太愛你》,人氣Keep住有增無減。日前林明禎更加成為「第十六屆亞洲電影大獎」青年推廣大使,並以推廣大使身份作客YouTube頻道「好青年荼毒室」暢談電影及各地文化差異,不過大批網民就狠批主持人頌頌似乎未有做足功課,幸好林明禎以高EQ完成訪問,獲網民大讚大方得體。

林明禎扮嬲怒睥頌頌:OK原諒你

林明禎分享對香港、台灣及馬來西亞文化嘅睇法,被問到學習廣東話嘅困難,佢就表示最難唔係生活中嘅用語:「就好似我拍《飯戲攻心》嘅時候覺得好難,裡面有好多對白係講……你哋有冇睇過(呢套電影)呢?」林明禎又問及主持人有冇睇過《飯戲攻心》?鹽叔表示有睇,並話好鍾意,而頌頌表示自己準備睇,林明禎則呆咗幾秒再扮喊指出:「原來都有人冇睇過《飯戲攻心》嘅」,又扮嬲怒睥對方,直至頌頌做到《飯戲攻心》阿Meow嘅招牌動作,林明禎先至話原諒對方:「OK!原諒你。原諒你。」

林明禎上好青年荼毒室訪問圖輯

林明禎 大馬女神林明禎 大馬女神林明禎 大馬女神林明禎 林明禎 林明禎 林明禎 林明禎 林明禎

林明禎又問頌頌有無睇過《救殭清道夫》,頌頌則沉默,令林明禎崩潰:「換人換人換人!」。頌頌解釋指自己有做功課:「因為我知道有機會上節目,我都有特登睇你啲訪問嚟做功課,但無理由喺架巴士到睇戲㗎嘛,係唔係先?」不過,唔少網民都批評頌頌無做足功課,感覺唔尊重林明禎:「要人尊重,先要尊重嘉賓,好簡單的事」、「其實你哋可以喺拍之前先同嘉賓傾熟D先,你哋成個訪問都較為尷尬」、「飯氣攻心都未睇 點做訪問啊」、「有冇考慮換主持」、「越睇越辛苦,真係浪費咗個嘉賓」、「真心好唔尊重,請演員上黎傾計(仲要係知名演員),點都要對嘉賓背景有所清楚啦,例如幾時邊度出道,最近期嘅戲都要知掛」、「睇完覺得明禎eq好好,好識講野,仲要唔係用自己母語問」及「頌頌,想點做訪談,乜都唔知」等等。

鹽叔認會改善:明禎真係世一

鹽叔直言的確係佢哋做得唔夠好,會努力改善,仲大讚林明禎好人:「大家好,我係鹽叔。有啲室友睇完可能覺得頌頌準備得不足,有啲唔專業,呢個的確係我哋做得唔夠好,會努力改善。本身係我叫埋頌頌上嚟,因為本身個flow唔預要討論電影內容,反而重點係講唔同地方嘅文化體驗、明禎對香港嘅感受、同埋演戲工作對明禎而家嘅意義,所以冇特別叫頌頌要睇足戲先上嚟,呢個的確係我做得唔夠好、諗得唔夠周詳,所以我都同大家講聲對唔住,係我陰咗頌頌。最後主要想講其實明禎勁好,完左就即刻話頭先係節目效果,叫頌頌唔好介意。明禎真係世一!」

更多林明禎靚相

林明禎自爆來港初時廣東話不太流利,鬧出不少笑話。 林明禎 來自馬來西亞的林明禎,6年前到台灣發展,憑甜美樣貌和魔鬼身材,火速走紅,近年她轉移來港發展,人氣爆燈,吸金不斷。 現年31歲的林明禎,憑甜美外形和火辣身材速迅速走紅。(資料圖片) 誰都喜歡林明禎? 林明禎拍廣告做瑜伽冇難度 想去太平山捕獲發哥 林明禎大爆曾以淚洗面 ,不習慣做藝人生活。 林明禎扮性感迷你兵,現身港島。 林明禎 林明禎為運動品牌拍廣告,做出不少運動以及瑜伽動作。 林明禎

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受