Ad Block Ad Block
娛樂
2022-10-03 15:30:27

林海峰倫敦參加馬拉松 圍觀聽眾大嗌返去做《晴朗》

分享:
林海峰以3小時18分08秒完成馬拉松賽事。

林海峰以3小時18分08秒完成馬拉松賽事。

林海峰(Jan)早前飛抵倫敦參加當地舉行的馬拉松賽事,而在Jan放假這段期間,電台節目《在晴朗的一天出發》將由泰山及谷德昭頂上,《晴朗》的官方網日前亦貼出相片為Jan打氣寫道:「召集全球晴朗聽眾為倫敦馬拉松選手加油打氣 #其實主要係為其中一位打氣。」

馬拉松於昨日(2日)舉行,Jan 3小時1808秒佳績完成賽事,狀態大勇。他在社交網貼出與幾位香港跑友的照片,表示無論跑成點,都要先感謝華教練,接著他再表示在當地認識了兩位朋友,並上載照片寫道:「介紹俾大家我兩個朋友!一班係今次倫馬沿賽道每隔幾K就嗌林狗、林公子、阿煎加油嘅駐當地香港朋友(有條佬仲大嗌:返去做晴朗啦!)另一班就係因為今次倫馬而一路提點鼓勵兼陪訓嘅跑友。今次嘅時間係有啲(明啦)不過有呢兩位朋友,開心過跑成點啦。」最後更表示自己無論多努力,仍有進步空間,並透露希望下一次到柏林參賽,網民都紛紛留言恭喜他獲佳績,同時亦叫他快點回來做《睛朗》。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受