Ad Block Ad Block
娛樂
2018-07-06 06:00:00

林燕妮追思會 蔣麗萍︰無憾佢仲賺咗幾個月

分享:

一代才女因肺癌離世,喪禮已於上月底舉行。前日一班教友為林燕妮舉行追思會,胡美儀、陳少霞、蔣麗萍以及姚煒到場一齊懷緬這位好友。

 

蔣麗萍是林燕妮的團契組長,她指跟林燕妮走過不少難過日子,她說︰「好感恩佢有呢個信仰,能夠跨越困難日子。其實佢都無憾同賺咗,因為上年係估佢嘅生命去到年尾,佢已經賺多咗幾個月啦!」蔣麗萍又指林燕妮一樣愛美,在人生最後的時間都比較少見人,希望大家停留在她最美一面。

胡美儀稱林燕妮的文字可以鼓勵到不少情緒受困擾的人,並稱︰「令佢哋得到一條鎖匙。」同屬一個團契的陳少霞,大讚林燕妮是一個好靚,好sharp嘅人,她說︰「佢有一種懾人嘅氣質,我睇好多佢嘅作品,佢係一個好感情嘅人。」

姚煒與林燕妮相識多時,她說︰「佢係一個完美主義者,佢同黃霑一齊時,我哋好熟嘅,後來有好多經歷發生,佢心裡面後來係有啲唔滿足同唔開心,唔知點解,後來佢喺見證度得到一種好奇怪嘅平安同喜樂,在查經班認識主多咗,到佢臨走時,都非常之安靜。」

胡美儀指林燕妮的文章可以鼓勵情緒病人。

胡美儀指林燕妮的文章可以鼓勵情緒病人。

姚煒與林燕妮相識多年。

姚煒與林燕妮相識多年。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受