Ad Block Ad Block
娛樂
2023-12-11 15:15:00

林盛斌回憶入行獲薛家燕提攜 向恩人挑機跳「花花舞」

分享:

阿Bob請家燕姐到澳門場次任嘉賓。

林盛斌(Bob)日前在澳門舉行《The Bobfather 棟篤笑 2023》,這亦是他的巡迴演出第8站。阿Bob除了繼續化身「Bobfather 」,更特意找來薛家燕家燕姐任表演嘉賓。

他們除了與全場一齊唱《皆大歡喜》外,二人又跳了BLACKPINK的花花舞,家燕姐說:「Bob真係好勤力,身兼多職,日頭會sales、廣播、電影,夜晚又不停做如果唔係點會有咁多個仔女!」

家燕姐的出現,獲全場報以掌聲。

Bob同家燕姐緣起20年前,他第一次有機會在電台負責一個節目環節《一個好人》,Bob說:「節目去訪問一啲弱勢社群,睇下有冇機會幫到佢哋,家燕姐同台長講我做得好好,俾咗好多信心我、仲俾咗好多機會、好多鼓勵、好多力量我,係我圈中的大恩人。」

家燕姐聽後隨即拍拍Bob,直言好欣賞他,因為當年自己只是「得把口」,真正幫老人家搬上搬落是Bob,說:「我好欣賞Bob! 佢做事不但好勤力,仲好實事求是、唔怕辛苦同蝕底,幫到人就去做。」家燕姐愈講愈興奮,更爆Bob喜歡半夜三更打電話給她,日頭又做,夜晚又做,續說:「佢身兼多職,日頭會sales、廣播、電影,夜晚又不停做如果唔係點會有咁多個仔女?都唔知邊到有咁多精力!」引得全場大笑。

二人一齊大跳「花花舞」。

難得與家燕姐同台,Bob自然唔輕易放走,而眼見家燕姐早前跳BLACKPINK的《FLOWER》熱爆網絡,網上又找來Ai家燕姐x BLACKPINK,於是直接挑機要求同台演出,令台下拍爛手掌。另外Bob在每場巡演中,隨以自生經歷、自嘲鼓勵台下要勇於面對逆境,又加插了與台下互動,昨晚現場競投Bob加持過的「Bob牌」,並由他親手為善眾帶上、頌經時,台下全場笑聲震天。

兩個月內,Bob先後在荷蘭、英國、佛山及澳門站舉行了《The Bobfather 棟篤笑》後,Bob會先作休息,希望2024再次出發,將Bobfather的理念再帶到不同地方、去得更遠,與身在不同地方的香港人及華人,歡懷大笑輕鬆一夜。

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受